夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 662


1#
發表於 17-7-4 14:31 |只看該作者
我係ftm大女歲半細b黎緊9月出世,c6近4個月家用都比少千幾,本身屋企雜費佢比,我份家用係買餸同小朋友用品,出街洗錢都係個份錢度用,個個月都好手緊,依排佢岩轉工我以為佢出少左糧又用多左食飯搭車,我就起我自己儲蓄度攞錢比佢,仲比埋屋企水電費等,到今日佢遲到要搭的,我先知佢收埋d錢起一邊...晏晝嬲嬲地問佢點解有錢收起,佢話要儲......
我覺得好屈!亦都5知佢咁樣係咩意思,我已經好慳自己,有錢都比佢用先,佢明知我5夠洗,我不斷起儲蓄度攞錢出黎,仲要我媽接濟下我,佢今晚反黎我5知點面對佢


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 17-7-4 14:40 |只看該作者
咪叫佢加番家用, 佢係都唔比, 你都知點做喇.


翡翠宮

積分: 79228


3#
發表於 17-7-4 15:23 |只看該作者
佢人工如何?


侯爵府

積分: 20164


4#
發表於 17-7-4 15:36 |只看該作者
kareneyipchan 發表於 17-7-4 14:31
我係ftm大女歲半細b黎緊9月出世,c6近4個月家用都比少千幾,本身屋企雜費佢比,我份家用係買餸同小朋友用品 ...

你係儲蓄度攞錢出黎洗,即係你自己都收埋一舊錢啦
甘點解佢自己收埋d做儲蓄就唔得?


別墅

積分: 662


5#
發表於 17-7-4 15:38 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-4 15:23
佢人工如何?

岩岩好,佢比佢媽家用再交租水電煤同預佢自己食飯搭車,就剩反比我6000左右,放假就起屋企或同我地出街


別墅

積分: 662


6#
發表於 17-7-4 15:42 |只看該作者
岚月亮 發表於 17-7-4 15:36
你係儲蓄度攞錢出黎洗,即係你自己都收埋一舊錢啦
甘點解佢自己收埋d做儲蓄就唔得?
...

我儲蓄係我以前反工儲起,其實已經用到每月5入反錢銀行就扣我錢


翡翠宮

積分: 79228


7#
發表於 17-7-4 15:43 |只看該作者
kareneyipchan 發表於 17-7-4 15:38
岩岩好,佢比佢媽家用再交租水電煤同預佢自己食飯搭車,就剩反比我6000左右,放假就起屋企或同我地出街
...

下下好緊佢亦好辛苦
如果佢自己儲少少, 都唔算好過份
真係仙都無; 點見人?
你地無傾過先生2件; 你做FTM既咩?
O岩O岩好既生活; 真係好辛苦, 大家都好辛苦.
可唔可以比老人家幫手揍你去做part time?


別墅

積分: 662


8#
發表於 17-7-4 15:45 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-4 15:43
下下好緊佢亦好辛苦
如果佢自己儲少少, 都唔算好過份
真係仙都無; 點見人?

就係計過數夠用先快d生,到佢地反學我就反出黎做野,冇諗到依家咁


翡翠宮

積分: 79228


9#
發表於 17-7-4 15:56 |只看該作者
kareneyipchan 發表於 17-7-4 15:45
就係計過數夠用先快d生,到佢地反學我就反出黎做野,冇諗到依家咁

咁如果佢真係好辛苦, 都只係得一條路, 就係你去做part time.


大宅

積分: 2198

畀面勳章


10#
發表於 17-7-4 15:57 |只看該作者

回覆樓主

咁你有冇問佢儲嚟做咩?

21/3/2011~7w4d 1.34cm
18/4/2011~11w4d 4.78cm


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 17-7-4 16:01 |只看該作者
kareneyipchan 發表於 17-7-4 15:38
岩岩好,佢比佢媽家用再交租水電煤同預佢自己食飯搭車,就剩反比我6000左右,放假就起屋企或同我地出街
...

佢負担唔少, 你都盡快做番野好 d .


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 17-7-4 16:02 |只看該作者
kareneyipchan 發表於 17-7-4 15:45
就係計過數夠用先快d生,到佢地反學我就反出黎做野,冇諗到依家咁

計同現實唔相符, 就要調整計劃喇.


別墅

積分: 662


13#
發表於 17-7-4 16:05 |只看該作者
PHOEBE713 發表於 17-7-4 15:57
咁你有冇問佢儲嚟做咩?

等佢收工反黎先知


別墅

積分: 662


14#
發表於 17-7-4 16:06 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-4 16:02
計同現實唔相符, 就要調整計劃喇.

我依家想落仔出去搵份工


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


15#
發表於 17-7-4 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 662


16#
發表於 17-7-4 16:22 |只看該作者
hunterml 發表於 17-7-4 16:19
欣賞你肯去搵工, 我老婆點都唔肯去搵, 屋企既收入, 我要搵到夠為止 .....

邊有搵到夠依回事?


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


17#
發表於 17-7-4 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3819


18#
發表於 17-7-4 16:56 |只看該作者
hunterml 發表於 17-7-4 16:19
欣賞你肯去搵工, 我老婆點都唔肯去搵, 屋企既收入, 我要搵到夠為止 .....

我都想揾工啦!一叫c6 就下時間,佢就發火,又話錢唔係問題……其實又嗌養家辛苦,唔知佢想唔點


伯爵府

積分: 16562


19#
發表於 17-7-4 16:58 |只看該作者
佢草黎做咩先,個個月清真係好大壓力,一個人搵四個人駛,冇可能你清哂佢份糧,你戶口就可以草錢掛....頭家大家都有分。最緊要問清楚佢因咩事要草起啲錢


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 17-7-4 17:06 |只看該作者
或者你今晚同你老公好好地傾下? 佢一個人得一份糧, 又要比錢佢媽媽, 又要養家, 又要自己使費, 其實都好大壓力~~

而你都叻ga, 揍住一個, 9月又生多一個, 又要做家務, 我真心佩服~~

或者真係睇下有沒有第二個方案可行, 出年起找社區nanny照顧2位小寶貝, 自己再搵份part time?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo