夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 286


1#
發表於 17-7-6 01:08 |只看該作者
我陀BB中
一聞煙味就會肚痛
老公依然食煙,飲酒
到底煙,酒定老婆囡囡重要
個老婆唔舒服
佢去左同朋友食飯就一個電話都唔會打嚟關心下
因為佢屋企問題已經搞到半分居狀態
一星期見到既時間都唔多過24小時
點解就唔可以做多小小對我好d
話佢,佢只會覺得我嘈
佢覺得佢返工已經好辛苦,我仲嘈,
其實我都有返工,放工都要湊囡,
而家陀住細B,老公又成日唔係身邊,
我要求真係甘過份嗎?

我打電話比佢,佢話乜都話佢錯,唔會聽
我心好痛,眼淚不停流又可以點…



男爵府

積分: 7281


2#
發表於 17-7-6 02:10 |只看該作者
吾係自吾自私問題,
而係每人追求/要求生活方式吾同既問題。


假設兩夫婦既生活方式/習慣吾一樣(吾協調),
如果心理吾調整,遲早爆大鑊家變 !









男爵府

積分: 7250


3#
發表於 17-7-6 08:09 |只看該作者
甘你巳經第2胎,佢唔緊張唔出奇吖再加上屋企問題心情唔好,好難去關心你架喎!你可唔可以唔好怨住先,營造一個溫馨的家比佢先呢,起碼佢見到你唔會起槓,大家先可以溝通吧!


男爵府

積分: 8879


4#
發表於 17-7-6 08:24 |只看該作者
sstty222 發表於 17-7-6 01:08
我陀BB中
一聞煙味就會肚痛
老公依然食煙,飲酒

女人好多時考慮得好深遠、較懂得為人設想,但亦比較長氣。

男人比女人簡單,想法通常係:
1. 自己個女人唔好咁煩,唔好見親面或唔見面就“娥”

2. 唔好一尾指責自己邊樣唔好邊樣差,攞其他男人同自己比較

3. 要求自己改呢樣改果樣

JM通常都會話:老公肯咁咁咁,我就唔洗“娥”、話同要他改啦,就係老公仲係依然故我,我先要咁。

係,你出發點係為老公或個家好,但做出黎既事令你老公反感,關係無改善不但止,只好更差。

男人要改變,只會出於他自己也認同需要改變;你老公唔需要多一個阿媽,但需要一個明白他、並且會表達欣賞他的老婆。

男人說穿了,有時係幾幼稚咖


大宅

積分: 3948


5#
發表於 17-7-6 09:15 |只看該作者

回覆樓主:

你知佢係咁,仲生第二個? 點解呢


瑪瑙宮

積分: 139710


6#
發表於 17-7-6 09:44 |只看該作者
jamlee309 發表於 17-7-6 09:15
你知佢係咁,仲生第二個? 點解呢
X 2


翡翠宮

積分: 79228


7#
發表於 17-7-6 09:54 |只看該作者
同佢屋企有問題, 你又不停鬧

我係佢我都唔想同你講野


子爵府

積分: 11316


8#
發表於 17-7-6 10:12 |只看該作者
jamlee309 發表於 17-7-6 09:15
你知佢係咁,仲生第二個? 點解呢

真系唔明


大宅

積分: 3414


9#
發表於 17-7-6 10:21 |只看該作者

回覆樓主

好明顯佢唔緊張你地
責任心都唔知重有冇
與其重同佢嘈
不如諗吓自己點樣搞掂晒啲野好過


大宅

積分: 4714


10#
發表於 17-7-6 10:23 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-6 09:54
同佢屋企有問題, 你又不停鬧

我係佢我都唔想同你講野

明知老婆佗住BB仲對住佢食煙,呢個男人擺明係自私L啦,乜都要個老婆理解,咁有冇諗住老婆佗住B又要工作又要揍仔都好辛苦呀?只係一味話自己幾辛苦,完全冇企喺老婆嗰邊著想!

但樓主明知個老公咁點解仲要生多個呢?


翡翠宮

積分: 79228


11#
發表於 17-7-6 10:34 |只看該作者
Omerkion 發表於 17-7-6 10:23
明知老婆佗住BB仲對住佢食煙,呢個男人擺明係自私L啦,乜都要個老婆理解,咁有冇諗住老婆佗住B又要工作又 ...

我無話佢老公O岩喎
不過而家係佢老公因為樓主不停嘈所以拒絕溝通 (照故事所講)
咁阿樓主又好需要人tum同關心
你一路鬧一路點會有人show 你?
你想人同你溝通你都要停一停咀大家靜一靜先

D阿媽教訓人99%都好有道理; 不過方法錯誤所以無人聽


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 17-7-6 11:11 |只看該作者
Omerkion 發表於 17-7-6 10:23
明知老婆佗住BB仲對住佢食煙,呢個男人擺明係自私L啦,乜都要個老婆理解,咁有冇諗住老婆佗住B又要工作又 ...

跟本佢老公無認承過戒煙, 第一胎係咁食, 第二胎點會停食? 一廂情願, 嘈咩呢? 食个飯幾粒鈡就返, 又嘈, 點會 LIKE 對住你?


侯爵府

積分: 24127


13#
發表於 17-7-6 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

最大問題係你哋兩公婆未溝通好,又有細b又分開住,感情點會好,俾D責任佢,叫佢湊住大囡先,咁佢咪無時間同朋友食飯囉


複式洋房

積分: 286


14#
發表於 17-7-6 12:56 |只看該作者
jamlee309 發表於 17-7-6 09:15
你知佢係咁,仲生第二個? 點解呢

意外


複式洋房

積分: 286


15#
發表於 17-7-6 13:02 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-6 09:54
同佢屋企有問題, 你又不停鬧

我係佢我都唔想同你講野

我唔係不停嘈

我忍左好耐,什至忍受佢屋企人拆散我地頭家

如果佢一早聽我講就唔會今日搞到半分居

原來兩公婆好好地

就係因為唔聽我講先搞成甘



複式洋房

積分: 286


16#
發表於 17-7-6 13:03 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-6 12:50
最大問題係你哋兩公婆未溝通好,又有細b又分開住,感情點會好,俾D責任佢,叫佢湊住大囡先,咁佢咪無時間同 ...

大囡係婆婆度,佢唔中意係我媽度訓,原因係屋無得食煙,其實我家人都無話佢,只係覺得係門口食好煩


侯爵府

積分: 24127


17#
發表於 17-7-6 13:14 |只看該作者
sstty222 發表於 17-7-6 13:03
大囡係婆婆度,佢唔中意係我媽度訓,原因係屋無得食煙,其實我家人都無話佢,只係覺得係門口食好煩
...

你老公有2個小朋友都仲咁任性

無架啦,佢咁大個人好難或者根本唔想改變,唯有靠你,你當佢細路,辛苦你一湊三


珍珠宮

積分: 49831


18#
發表於 17-7-6 13:47 |只看該作者
食煙加埋飲酒, 個男人好快玩完, 樓主要有兩手準備


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


19#
發表於 17-7-6 15:19 |只看該作者
sstty222 發表於 17-7-6 13:02
我唔係不停嘈

我忍左好耐,什至忍受佢屋企人拆散我地頭家

咁佢屋企人點拆散你地頭家呢?其實你地自己一家搬出去住應該冇人阻止到掛,定係佢自己想痴屋企住?


複式洋房

積分: 286


20#
發表於 17-7-6 15:35 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-6 15:19
咁佢屋企人點拆散你地頭家呢?其實你地自己一家搬出去住應該冇人阻止到掛,定係佢自己想痴屋企住?
...

2年前
佢媽借左20幾萬
我老公同佢大佬一齊還要還4年
今個月佢大佬外面借街數
錢到比人追數
又話要殺佢啊媽又話要毒死佢嚟迫99賣樓
報警去左檢查無精神病放返出嚟
而家我老公要還99果10幾萬
為左安全,我地無得返屋企


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo