夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2004


1#
發表於 17-7-6 20:17 |只看該作者
本帖最後由 hardyhardy 於 17-7-8 08:45 編輯

純屬舒發情緒


大宅

積分: 3647


2#
發表於 17-7-6 21:09 |只看該作者
唔駛離婚住,你有工作有錢果陣,好多嘢都可以解決!

點評

333s    發表於 17-7-6 21:47
333s    發表於 17-7-6 21:47
世界需要快樂,熱情,愛和歡笑


象牙宮

積分: 239754


3#
發表於 17-7-6 21:52 |只看該作者
hardyhardy 發表於 17-7-6 20:17
豐衣足食的婚姻不一定會幸福,我總算知道什麼叫寧吃開媚粥不吃愁媚飯,結婚十幾年,有兩個小朋友5和10歲, ...




進修中.... 你會得到个人自信, 喜樂。


兩個小朋友5和10歲.... 99代看, 你可以做 part time.


有了收入, 金錢不是太多。安全感多了。
各人有各自忙碌., 減少吵架。 話題多了。



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


別墅

積分: 826


4#
發表於 17-7-7 02:38 |只看該作者

回覆樓主

好羨慕你有自己時間!我都要為自己鋪路!但現在未係時候!因為我女只有三歲!無人幫湊


大宅

積分: 2004


5#
發表於 17-7-7 09:03 |只看該作者
333s 發表於 17-7-6 21:52
進修中.... 你會得到个人自信, 喜樂。

最慘系我女會幫住老公同奶奶一起話我吾好,感覺好孤立,我為左D仔女死忍,但我女甘話我,可能我平時教佢功課温習太惡,我感覺我女吾中意我


大宅

積分: 2004


6#
發表於 17-7-7 09:05 |只看該作者
Lily123456 發表於 17-7-7 02:38
好羨慕你有自己時間!我都要為自己鋪路!但現在未係時候!因為我女只有三歲!無人幫湊
...

你要盡量爭取時間進修,儲多D錢,做到幾多得幾多,加油


象牙宮

積分: 239754


7#
發表於 17-7-7 09:47 |只看該作者
hardyhardy 發表於 17-7-7 09:03
最慘系我女會幫住老公同奶奶一起話我吾好,感覺好孤立,我為左D仔女死忍,但我女甘話我,可能我平時教佢功 ...



時下兒女不受教, 難教。兒女功課还是請人教, 效果更好。

你想積極, 又找千万理由?。 沒嘗試就說不好?

只是呻? 想別人認同, 同情? 。自己沒有爭取, 是得不到的。

任何事要付出。忍過日子, 不難受?。

成不了事。



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


翡翠宮

積分: 79228


8#
發表於 17-7-7 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

其實,紛爭點係乜?


大宅

積分: 2004


9#
發表於 17-7-7 17:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hardyhardy 於 17-7-7 17:38 編輯

.


大宅

積分: 2004


10#
發表於 17-7-7 17:38 |只看該作者
333s 發表於 17-7-7 09:47
時下兒女不受教, 難教。兒女功課还是請人教, 效果更好。

你想積極, 又找千万理由?。 沒嘗試就說不好?

本帖最後由 hardyhardy 於 17-7-7 17:40 編輯

吾系想博同情
你點知我没有付出

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo