想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2116


1#
發表於 11-10-13 12:06 |只看該作者


大宅

積分: 2116


2#
發表於 11-10-13 13:24 |只看該作者
依家好矛盾


大宅

積分: 2473


3#
發表於 11-10-13 14:37 |只看該作者
回覆 Beauthappybaby 的帖子

好簡單, 如你想開刀生就繼續搵 Dr. Tay (因為他只做開刀不做順產, 話無咁多時間喎), 否則想順產的話, 去外邊睇再排政府醫院.

我排左 QE, 初時都在 Dr. Tay處覆診, 但睇到穩定後佢會叫你去醫院跟進唔洗再搵佢, 因為佢太多客喎!


男爵府

積分: 6885


4#
發表於 11-10-13 15:40 |只看該作者
我係佢度IVF, BINGO 都繼續係佢度產檢,
係QE 生,到差不多九個月,
佢話唔駛再番去,生左就帶BB 去探佢得喇


大宅

積分: 4776


5#
發表於 11-10-13 22:00 |只看該作者
我排左出年2月睇Dr Tay,因已高高齡,上年小產後到而家9cycle都未bingo所以想睇下Dr Tay有什麽見意,不知他收費如何(IVF or 睇醫生)?Nice ma?有小小驚,但是為了bingo,無辨法.

點評

findinnemo  唔駛驚,佢超有耐性,慢慢解釋過你聽,絕對唔會因為出面多人等而拿拿聲送客  發表於 11-10-22 15:00


大宅

積分: 2116


6#
發表於 11-10-14 01:26 |只看該作者
Babywant,我都係超高齡,遇到Dr Tar後佢真係俾到信心我,佢好細心,好專業!ivf約8-10萬,視乎用薬!

我唸住開刀,因怕痛!本來打算搵Dr Tay接生同產撿,但佢真係太忙,太多病人,每次見佢都要等個幾鐘。仲有聽聞搵佢接生要4-5萬,太貴啦!唉,所以好矛盾


男爵府

積分: 6885


7#
發表於 11-10-14 17:38 |只看該作者
Beauthappybaby,
如果都打算開刀,當然搵番TAY 啦,
因為出面D人想搵佢接生佢都唔做,
剩係做係佢度BINGO 果D咋,
據聞佢手勢好好,個傷口好細,生完都唔多痛架.

因為我老公係公務員,我可以住私家房所以先係QE 生,
佢知我係政府生都無黑面,
仲會配合番我邊D政府有做邊D要係私家做,
真係好細心.

你下次檢查前一個鐘前打去問姑娘睇得未先好過去,
我通常都係咁所以唔駛點等.

Babywant,
DR TAY 係一個好細心既醫生黎,
我BINGO 左都介紹左幾個FD 睇佢.
你放心交比佢就可以喇,雖然佢真係有點貴


大宅

積分: 2116


8#
發表於 11-10-14 20:53 |只看該作者
I_O_U_baby,
多謝你嘅意見,等我下次產檢試下先!其實我都好想搵返Dr Tay,佢真係好好人。手勢又好!


大宅

積分: 4776


9#
發表於 11-10-14 21:35 |只看該作者
多謝你I_O_U_baby!聽到你咁講我就放心啦!你當時係咪做第一次就bingo?聽人講打針好痛,真係諗起都怕怕!


男爵府

積分: 6885


10#
發表於 11-10-14 23:20 |只看該作者
打針我就唔覺得痛, 其實打打下就慣了.
反而精神壓力同經濟壓力仲

我係第二次放胎BINGO 架,第一次FAIL 都係好傷心,
有諗過係咪要放棄.
DR TAY 話雪得就係有機會BINGO,
佢話唔好諗住一次就實得,有D 人做3-4先得,
經佢鼓勵之下, 又試埋佢,終於第二次BINGO 左,
宜家個B都一歲喇,我一家三口都有影到相比佢放係診所度.

你地都要加油呀!!


大宅

積分: 2116


11#
發表於 11-10-14 23:30 |只看該作者

回覆:搵Dr Tay做ivf bingo嘅jm 會唔會搵佢做產檢同接生?

我都係第二次放雪胎先bingo!




大宅

積分: 2116


12#
發表於 11-10-22 00:24 |只看該作者
有無姐妹搵Dr Tay產檢或開刀?佢收費幾多錢?


複式洋房

積分: 381


13#
發表於 11-10-22 13:52 |只看該作者
我都係搵Dr. Tay做IVF, 佢真係好好架, 不過佢就係太好太多人睇, 所以我宜家4個半月佢幫我照完結構就唔再睇我啦! 佢話我對B結構各樣正常, 仲話唔駛係出面睇, 係番公家都得喎! 因為我孖, 所以唔敢係私家生, 唯有係返公家生囉.


大宅

積分: 2116


14#
發表於 11-10-22 14:03 |只看該作者
好奇怪,DR tay咁多人睇,但係喺bk咁少jm提佢?!


複式洋房

積分: 101


15#
發表於 11-10-23 10:23 |只看該作者

回覆:搵Dr Tay做ivf bingo嘅jm 會唔會搵佢做產檢同接生?

我排咗佢但姑娘超衰加上我想睇female doctor 所以我睇dr tung




大宅

積分: 2116


16#
發表於 11-10-23 21:37 |只看該作者
睇Dr Tay之前我都睇過Dr Tung,佢都幾好人,又細心。不過真係人夾人

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo