想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 176


1#
發表於 11-10-23 18:23 |只看該作者
我真係整日覺得肚餓,半夜餓醒,搵野食,好驚變大肥婆!




大宅

積分: 1018


2#
發表於 11-10-23 19:42 |只看該作者
今次同上次唔同,第1次有肚脹及痛情況,持續成個星期,同埋有肚谷谷,好持嚟m咁,但今次只係第1及2日有肚脹情況,今天是第3天,冇咩感覺......都唔知會唔會肚娥感覺冇咩, 同平時一樣, 祝成功


複式洋房

積分: 176


3#
發表於 11-10-23 20:25 |只看該作者

回覆:alcotam 的帖子

我都係放胎後8、9日先係咁,添日就會驗下結果係點!祝你、我、大家都bingo啦!




大宅

積分: 3637


4#
發表於 11-10-23 21:03 |只看該作者

引用:我都係放胎後8、9日先係咁,添日就會驗下結

原帖由 ching1208 於 11-10-23 發表
我都係放胎後8、9日先係咁,添日就會驗下結果係點!祝你、我、大家都bingo啦!



...
8-9日未咁快驗到呀?




等待....


複式洋房

積分: 176


5#
發表於 11-10-23 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ching1208+於+11-10-23+發表

原帖由 hkcat239 於 11-10-23 發表
8-9日未咁快驗到呀?
添日已經係放胎後第十四日,係第8、9後開始大食,希望係有機會bingo啦!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo