想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1026


1#
發表於 11-10-23 18:38 |只看該作者
JM們,bingo前有無肚痛,肚脹,谷胸??


水晶宮

積分: 64904


2#
發表於 11-10-23 18:49 |只看該作者

回覆:JM們,bingo前有無肚痛,肚脹,谷胸??

人人唔同



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


別墅

積分: 1000


3#
發表於 11-10-23 18:49 |只看該作者

回覆:JM們,bingo前有無肚痛,肚脹,谷胸??

有啊!好似m come.




大宅

積分: 1026


4#
發表於 11-10-23 18:56 |只看該作者
回覆 CATsMOM 的帖子

CATSMOM, 我就係好似 M COME,但M 小姐一個星期未來, 用萬O 有勁淺線,唔知想點???


水晶宮

積分: 64904


5#
發表於 11-10-23 18:58 |只看該作者

引用:回覆+CATsMOM+的帖子 CATSMOM,+我就係好似

原帖由 denisedenise 於 11-10-23 發表
回覆 CATsMOM 的帖子

CATSMOM, 我就係好似 M COME,但M 小姐一個星期未來, 用萬O 有勁淺線,唔知想點??? ...
如果你有淺線多數都過兩日再check check la use cb



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


別墅

積分: 1000


6#
發表於 11-10-23 19:07 |只看該作者

回覆:Cayee 的帖子

同意,我係cb有淺線再用digital check 到pregnant 1-2, 我打算等多一星期先去睇醫生。到時應該係day 31。




大宅

積分: 1026


7#
發表於 11-10-23 19:08 |只看該作者
其實我係5月時,小X咗,所以好緊張................


大宅

積分: 1026


8#
發表於 11-10-23 19:12 |只看該作者
CATsMOM,但我今日已經DAY34,仲係淺線WOR,希望BINGO啦


水晶宮

積分: 64904


9#
發表於 11-10-23 19:29 |只看該作者

引用:其實我係5月時,小X咗,所以好緊張..........

原帖由 denisedenise 於 11-10-23 發表
其實我係5月時,小X咗,所以好緊張................
我5月果時都宮外孕



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 3062


10#
發表於 11-10-23 19:30 |只看該作者
回覆 CATsMOM 的帖子

你就好啦咁早就CHECK到!!!


大宅

積分: 1217


11#
發表於 11-10-23 23:09 |只看該作者

引用:JM們,bingo前有無肚痛,肚脹,谷胸??

原帖由 denisedenise 於 11-10-23 發表
JM們,bingo前有無肚痛,肚脹,谷胸??
肚痛之外咩feel都無




大宅

積分: 3747


12#
發表於 11-10-23 23:29 |只看該作者
個肚只係夜晚時份就姑lu姑lu,都吾知做乜


大宅

積分: 1161


13#
發表於 11-10-23 23:41 |只看該作者
CATsMOM 發表於 11-10-23 18:49
有啊!好似m come.

yes, agree


大宅

積分: 1026


14#
發表於 11-10-24 01:03 |只看該作者

回覆:Cayee 的帖子

唔好唔開心,d人話小產半年內好快有,雖然我過咗五個月啦




別墅

積分: 653


15#
發表於 11-10-24 13:31 |只看該作者
有晒呢d症狀,成日以為Mcome,帶住m巾出街

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo