想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4667


1#
發表於 11-10-6 10:03 |只看該作者
如題。 Thanks!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-10-6 10:38 |只看該作者
可能係黃體不足
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4667


3#
發表於 11-10-6 10:43 |只看該作者
咁點算


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-10-6 10:50 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-6 10:43
咁點算
你可以去驗下黃體個指數或者排卵後去照下子宮內膜夠唔夠厚,你最好請教下你既婦科醫生,同佢講你排卵後溫度都under 36.5,問醫生係問有可能其體不足,如果係點樣去驗証、如何幫助增加黃體,例如會唔會比黃體素你食,又或者驗証後去看中醫調理,增加黃體,因為如果黃體不足咪好難陀得穩同著床架!

其實你每個周期排卵後溫度都唔夠36.5還是咁岩呢個月咋

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4667


5#
發表於 11-10-6 12:09 |只看該作者
我對上幾次都係用水銀探熱既~~~ 排卵後都 keep 住高溫, 但自從今次用電子探熱, 每次都好低溫耶, 試過連續探竟然也可相差 0.1 度, 我懷疑係支電子探熱針不夠準確... 我聽朝都係用番水銀探熱啦... Anyway, 唔該晒你先 ^^
其實排完卵後, 我成日都會發熱的, 感覺同上兩次差唔多, 所以應該唔會咁低溫啦....


別墅

積分: 620


6#
發表於 11-10-6 12:14 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

same problem with me!


翡翠宮

積分: 87463


7#
發表於 11-10-6 12:28 |只看該作者
所謂的高溫其實係同自己的體溫比較,之前有JM比左個有關體溫與排卵的網址,好有用同埋好清晰,令我明白左好多~~~

如果體溫一直都無點升跌就即係無排卵,如果高溫期短過12日or體溫緩慢下降就表示黃體不足,如果排卵期溫度上升過慢表示排卵不良~~~

但我都仲係有少少唔明既就係,個網話要相差0.6度先叫高溫,但我唔知係同平時比較???定係同排卵低溫比較呢???


大宅

積分: 4667


8#
發表於 11-10-6 12:48 |只看該作者
唔該哂你地呀^^


別墅

積分: 620


9#
發表於 11-10-6 13:06 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

可唔可以pm個網址俾我啊?


翡翠宮

積分: 87463


10#
發表於 11-10-6 13:09 |只看該作者
回覆 豬豬狹83 的帖子

我無記低個網址,所以唔記得左喇!!!


不過,我記低左d文字~~~

基礎體溫原理


女性月經週期大多為21 35 天,在月經結束後至排卵,這段時間稱為「濾泡期」;從排卵之後到下次月經來時,則稱為「黃體期」。



一般而言,每個人月經週期長短不一,因人而異,但大多數女性的黃體期通常固定為14 天左右,而濾泡期長短則不一定。控制月經週期的原動力,主要是跟體內分泌的賀爾蒙有關;從腦下腺垂體分泌兩種賀爾蒙:促濾泡生成激素(FSH)、黃體生成激素(LH),在排卵之前促使卵泡漸漸成熟,在適當時機黃體生成激素急速分泌而導致排卵;在排卵之後卵巢開始分泌黃體素(Progesterone)以增加子宮內膜(Endometrium)厚度。因此在此時會因黃體素的分泌而刺激下視丘的體溫調節中樞,導致體溫上升約0.6℃。如果有懷孕,體溫將會維持高溫狀態;如果沒有懷孕則體溫下降,下次週期月經即來報到。所以在一個月的週期中,體溫會呈現雙相變化(Biphasic),意即有高低溫的差異。


http://www.e-stork.com.tw/images/4317-6.doc
體溫記錄表下載


如何測量基礎體溫


在睡眠沒有中斷且持續6 8 小時的狀態下,清晨睡醒後尚未下床所測量之體溫,就是基礎體溫。由於體溫的變化非常微細,因此測量用之體溫計跟一般體溫計不同,刻度為每格0.05℃,置於舌下3 5 分鐘後記錄結果。


基礎體溫在臨床上的意義


藉由偵測黃體素這種升高體溫的作用,來判斷排卵是否發生,因為只有經過排卵,才會有黃體素升高、體溫上升的現象。因此在臨床上可以藉由溫度變化來判斷有無排卵或是否黃體功能不足。


1.無排卵
如果從週期一開始至下一個週期,體溫沒有明顯出現高低溫差異,這就是沒有排卵的現象。通常在具有多囊性卵巢症候群(PCOS)的女性較為常見。



2.黃體功能不足
正常的月經週期高溫期應該要超過12 天以上,只要高溫期短於12 天就稱為高溫期過短。之前提過,體溫上升的原因是黃體素,因此如果黃體功能不良,無法提供足夠的黃體素,則即使受孕的胚胎(Embryo)也不易著床成功。



雖然大致上分為這兩種情形,但臨床上還有其他的可能:


a.排卵期溫度上升過慢
這種情形代表著體內分泌的黃體素濃度不夠快,因而導致體溫上升緩慢。通常也代表著排卵狀況不良,受孕機率下降。



b.體溫緩慢下降
一般而言,當沒有受孕的狀態下,黃體素的濃度會因子宮內膜即將脫落而急速下降。如果體溫下降速度緩慢,表示說黃體功能不良,亦不利於懷孕。



溫度差異小於0.6
體溫上升不夠也代表著黃體素濃度不足,如果胚胎形成將不易著床。




翡翠宮

積分: 87463


11#
發表於 11-10-6 13:15 |只看該作者
揾到喇!!!

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!kl ... ext=2900&l=f&fid=15


大宅

積分: 1027


12#
發表於 11-10-21 10:08 |只看該作者
小manman 發表於 11-10-6 13:09
回覆 豬豬狹83 的帖子

我無記低個網址,所以唔記得左喇!!!

豬豬狹83你好!想請教如黃體素濃度不足/黃體素濃度不夠快, 有無任何解決方法呢?


大宅

積分: 3297


13#
發表於 11-10-21 10:24 |只看該作者
之前有個 JM 提供左一個網址, 有關體溫既, 你可以去睇下... 個度有D 體溫表參考, 大致上 黃體不足, 無排卵 個D 體溫係點... 相信應該幫到你.

http://www.obsgyn.net/info/general_obs_bbt.htm

我都係 由 DAY-1 到而家 D 體溫都係KEEP 住 35.8X - 36.3X 度. 應該係無排卵.... 可能你同我情況都係一樣, 你都係快D 去睇醫生, 睇下點樣解決依個問題
好想做媽媽...~!~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo