想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3936


1#
發表於 11-10-8 21:31 |只看該作者
啱啱聽到朋友有宮外孕,好唔舒服、好唔開心!BB係唔係無留?想問9月25日放胎,10月11日見醫生,到時知唔知自己有無宮外孕?唔該哂各位!




別墅

積分: 547


2#
發表於 11-10-8 22:37 |只看該作者
我 12/9 放胎, 26/9 驗血 confirm bingo 咗. 啱啱做完產驗 confirm 無宮外孕. 應該要到5-6W 至知有無宮外孕.


大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-10-8 22:42 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

無事嘅!正面d




大宅

積分: 3936


4#
發表於 11-10-8 22:51 |只看該作者

引用:我+12/9+放胎,+26/9+驗血+confirm+bingo+咗

原帖由 貓女王 於 11-10-08 發表
我 12/9 放胎, 26/9 驗血 confirm bingo 咗. 啱啱做完產驗 confirm 無宮外孕. 應該要到5-6W 至知有無宮外 ...
恭候恭候!





大宅

積分: 3936


5#
發表於 11-10-8 22:52 |只看該作者

引用:無事嘅!正面d+ +

原帖由 ice_kiola 於 11-10-08 發表
無事嘅!正面d
知道喇!盡量啦!謝謝!




別墅

積分: 854


6#
發表於 11-10-9 10:06 |只看該作者

回覆:宮外孕幾時知?

其實如果無黎M,check咗係bingo,之後突然黎m,仲比正常黎得耐,某一邊會怨住痛,咁好大可能宮外孕。所以一遲M就要check, check 到後又比醫生照到係正確位置咁就放心!




大宅

積分: 3936


7#
發表於 11-10-9 11:01 |只看該作者

引用:其實如果無黎M,check咗係bingo,之後突然

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-09 發表
其實如果無黎M,check咗係bingo,之後突然黎m,仲比正常黎得耐,某一邊會怨住痛,咁好大可能宮外孕。所以一 ...
謝謝!我淨係間中抽吓抽吓個啲痛!應該無事掛!




大宅

積分: 2447


8#
發表於 11-10-11 09:29 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

你今日應該係4week la 會知有幾多個B,但仲未照到閃閃架太早了,要多等2星期吧!祝順利




大宅

積分: 3936


9#
發表於 11-10-11 09:35 |只看該作者

引用:你今日應該係4week+la+會知有幾多個B,但仲

原帖由 ice_kiola 於 11-10-11 發表
你今日應該係4week la 會知有幾多個B,但仲未照到閃閃架太早了,要多等2星期吧!祝順利



...
啱啱上完醫院,證實咗,但姑娘話未知1個定2個,要兩星期先知同有無宮外孕!多謝你!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo