想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 176


1#
發表於 11-10-9 10:45 |只看該作者
各位jm,今次係第二次做ivf,我琴日覆診,見到診所好多病人,我睇中環何永x個間診所,不過我睇tse醫生,我發覺真係好多人睇不育所。診所雖然有好多同道中人,但就唔會分享呢條難行的求b之路,好開心同呢度的jm分享,如果唔係,條路仲更加辛苦!




大宅

積分: 3934


2#
發表於 11-10-9 11:30 |只看該作者

引用:各位jm,今次係第二次做ivf,我琴日覆診,

原帖由 ching1208 於 11-10-09 發表
各位jm,今次係第二次做ivf,我琴日覆診,見到診所好多病人,我睇中環何永x個間診所,不過我睇tse醫生,我 ...
係呀!你第二次記得放鬆同笑多啲!加油!




複式洋房

積分: 176


3#
發表於 11-10-9 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ching1208+於+11-10-09+發表

原帖由 海南雞飯 於 11-10-09 發表
係呀!你第二次記得放鬆同笑多啲!加油!
多謝支持!




大宅

積分: 1074


4#
發表於 11-10-9 12:43 |只看該作者

回覆:ching1208 的帖子

加油呀!我休息一排都要開始第2次!你之前有冇睇中醫或針灸呀?





複式洋房

積分: 176


5#
發表於 11-10-9 13:46 |只看該作者

引用:加油呀!我休息一排都要開始第2次!你之前

原帖由 august2000 於 11-10-09 發表
加油呀!我休息一排都要開始第2次!你之前有冇睇中醫或針灸呀?
我都心思思想睇下中醫,會唔會幫到胚胎著床,但又唔知邊個中醫好d!今日會去拜下十二奶娘,希望心情可以輕鬆d,bingo容易d!




別墅

積分: 737


6#
發表於 11-10-9 14:12 |只看該作者

回覆:下星期二11/10做ivf,jm來分享下!

加油呀!我都就快做第一次ivf啦!為左bb一齊努力啦!




複式洋房

積分: 176


7#
發表於 11-10-9 14:48 |只看該作者

引用:加油呀!我都就快做第一次ivf啦!為左bb一

原帖由 四少奶tracy 於 11-10-09 發表
加油呀!我都就快做第一次ivf啦!為左bb一齊努力啦!
祝我地齊齊bingo,放鬆d,加油!




別墅

積分: 900


8#
發表於 11-10-9 22:09 |只看該作者
四少奶tracy 發表於 [url=tel:11-10-9 14]11-10-9 14[/url]:12
加油呀!我都就快做第一次ivf啦!為左bb一齊努力啦!


別墅

積分: 900


9#
發表於 11-10-9 22:15 |只看該作者
我都係今個月放雪胎呀!大家一齊加油


複式洋房

積分: 176


10#
發表於 11-10-9 22:54 |只看該作者

回覆:臭肥豬 的帖子

我今日去拜青龍頭金花娘娘同十二奶娘,誠心求生育之神賜我健康bb,廟祝婆婆講左好多次"俾d信心自己",我覺得好啱,最緊要對自己、醫生多d信心!各位jm,加油啦!




侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-10-10 07:36 |只看該作者

回覆:下星期二11/10做ivf,jm來分享下!

我同你同一個診所做但唔同醫生,我地一齊努力
另想問下十二奶娘係邊?難去嗎?




別墅

積分: 900


12#
發表於 11-10-10 08:44 |只看該作者

引用:我今日去拜青龍頭金花娘娘同十二奶娘,誠心

原帖由 ching1208 於 11-10-09 發表
我今日去拜青龍頭金花娘娘同十二奶娘,誠心求生育之神賜我健康bb,廟祝婆婆講左好多次"俾d信心自己",我覺 ...
係邊度?




複式洋房

積分: 176


13#
發表於 11-10-10 10:33 |只看該作者

引用:我同你同一個診所做但唔同醫生,我地一齊努

原帖由 babytwinstar 於 11-10-10 發表
我同你同一個診所做但唔同醫生,我地一齊努力
另想問下十二奶娘係邊?難去嗎?



...
坐地鐵到荃灣站轉96號綠色專線小巴到青龍頭村站落車,過天橋到對面就係天後宫,有金花娘娘拜,祝jm們bingo!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo