想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 892


1#
發表於 11-10-5 11:48 |只看該作者
本帖最後由 meteoreva 於 12-4-12 15:19 編輯





myphoto.jpg (21.83 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-10-5 11:49 |只看該作者
呢支係秀兒?
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


3#
發表於 11-10-5 11:50 |只看該作者

Delete

本帖最後由 meteoreva 於 12-4-12 15:19 編輯



myphoto.jpg (27.8 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


大宅

積分: 2000


4#
發表於 11-10-5 11:50 |只看該作者
Sorry, I can not see the line clearly in your picture. But usually, you should read the result within the time limit which is not supposed to be over 15 minutes. Probably you should test again 2 days later. Good luck!


別墅

積分: 892


5#
發表於 11-10-5 11:51 |只看該作者

引用:呢支係秀兒?

原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表
呢支係秀兒?
係呀~




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-10-5 11:54 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-5 11:51
係呀~
秀兒唔係驗排卵咩
你覺得有咩特別呀個結果
我唔係好明
其實支野真係睇唔見d咩喔
就算有印咁又代表咩

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


7#
發表於 11-10-5 11:58 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 892


8#
發表於 11-10-5 11:59 |只看該作者
秀兒有埋驗孕的。算啦。電話影唔到謂有tmr 再try try.


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-10-5 12:01 |只看該作者
180811 發表於 11-10-5 11:58
噚日有哈哈笑,今日排卵紙有淺色,咁咪即係排卵law
你有冇留意樓主寫咩
佢意思係懷疑自己有孕呀

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-10-5 12:04 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-5 12:05 編輯
meteoreva 發表於 11-10-5 11:59
秀兒有埋驗孕的。算啦。電話影唔到謂有tmr 再try try.

首先:你呢支係驗排卵,唔係驗孕喔,綠色的,紅色才是驗孕,不是嗎?
第二:就算呢支係驗孕或驗排卵都好,有印唔代表有孕,除非你係深粗啦。

所以你relax下啦,dodo後day 12,會唔會太早臉呀?你有冇確定過自己究竟邊日排卵架


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


11#
發表於 11-10-5 12:07 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-5+11:59+秀

原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-5 12:05 編輯
Omg ~~~~ 我以為驗孕tim?????? 想問問早早孕for 什麼??
Sorry 第一次用,唔太懂。
myphoto.jpg




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-10-5 12:10 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-5 12:07
Omg ~~~~ 我以為驗孕tim?????? 想問問早早孕for 什麼??
Sorry 第一次用,唔太懂。
LH 驗排卵、綠色
HCG 驗孕、紅色

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


13#
發表於 11-10-5 12:14 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-5+12:07+Omg

原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表
LH 驗排卵、綠色
HCG 驗孕、紅色
Ok ok thank thank. 我用早早孕(紅色包裝) tmr 再驗過。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-10-5 15:43 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-5 12:14
Ok ok thank thank. 我用早早孕(紅色包裝) tmr 再驗過。
其實可以遲幾日先驗
怕你太早驗未有色會更擔心同緊張呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


15#
發表於 11-10-5 15:51 |只看該作者

回覆:meteoreva 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


16#
發表於 11-10-5 16:35 |只看該作者
180811 發表於 11-10-5 15:51
你今日day?排卵後第幾日?點解噚日仲有哈哈笑?
之前都有聽過其他jm講排完卵後再驗哈哈笑都有哈哈笑架!不過樓主驗秀兒時有個哄,反而前一日有哈哈笑,哈哈笑都要有一定既指數先會出到哈哈笑嘛,其實係咪家下先岩岩排卵呢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


17#
發表於 11-10-5 19:41 |只看該作者

引用:你今日day?排卵後第幾日?點解噚日仲有哈哈

原帖由 180811 於 11-10-05 發表
你今日day?排卵後第幾日?點解噚日仲有哈哈笑?
因為m 46 - 49 日, 今曰day 45,琴曰紅d 深色同有哈哈笑。我都以為排卵。今乾屎忽痕玩吓6d 有淺線。所以先奇怪。




大宅

積分: 1408


18#
發表於 11-10-5 19:50 |只看該作者
回覆 meteoreva 的帖子

恭喜你先


大宅

積分: 1408


19#
發表於 11-10-5 20:00 |只看該作者
你同我一樣用紅D都係長期有線..條線仲唔係淺果隻..所以都好無奈..經期仲要比你長..今日都DAY72喇..排左?未排都唔知..但見到你用驗孕棒有線..真係好鄧你開心..希望你心願達成..一定BINGO


別墅

積分: 892


20#
發表於 11-10-5 20:26 |只看該作者

引用:你同我一樣用紅D都係長期有線..條線仲唔係

原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-05 發表
你同我一樣用紅D都係長期有線..條線仲唔係淺果隻..所以都好無奈..經期仲要比你長..今日都DAY72喇..排左?未 ...
多謝先。不過冇感覺所以唔好開心住。我知道自己always 紅D深色以改用口水check 排卵。7 月先用亦搵到排卵日。不過嗰陣攪結婚冇理。之後比我搬屋時整唔見左。諗住係eBay 再買過。不如你都try try 吖。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo