立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 892
myphoto.jpg (21.83 KB, 下載次數: 0)
11-10-5 11:48 上傳
下載次數: 0
公爵府
積分: 29202
myphoto.jpg (27.8 KB, 下載次數: 0)
11-10-5 11:50 上傳
大宅
積分: 2000
原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表 呢支係秀兒?
meteoreva 發表於 11-10-5 11:51 係呀~
禁止訪問
積分: 1142
180811 發表於 11-10-5 11:58 噚日有哈哈笑,今日排卵紙有淺色,咁咪即係排卵law
meteoreva 發表於 11-10-5 11:59 秀兒有埋驗孕的。算啦。電話影唔到謂有tmr 再try try.
原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表 本帖最後由 siutreasure 於 11-10-5 12:05 編輯
meteoreva 發表於 11-10-5 12:07 Omg ~~~~ 我以為驗孕tim?????? 想問問早早孕for 什麼?? Sorry 第一次用,唔太懂。
原帖由 siutreasure 於 11-10-05 發表 LH 驗排卵、綠色 HCG 驗孕、紅色
meteoreva 發表於 11-10-5 12:14 Ok ok thank thank. 我用早早孕(紅色包裝) tmr 再驗過。
180811 發表於 11-10-5 15:51 你今日day?排卵後第幾日?點解噚日仲有哈哈笑?
原帖由 180811 於 11-10-05 發表 你今日day?排卵後第幾日?點解噚日仲有哈哈笑?
積分: 1408
原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-05 發表 你同我一樣用紅D都係長期有線..條線仲唔係淺果隻..所以都好無奈..經期仲要比你長..今日都DAY72喇..排左?未 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy