想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 349


1#
發表於 11-9-22 23:19 |只看該作者
真係好x克人爭的,明知我好想bingo,明明平時超準時28日就來M,久唔久就遲幾日,等你估估下,當你覚得似中左,M小姐就不經已地出現,唔好咁對我可以嗎?已經玩左我3年啦!可唔可以真的比我中一次。今個月又遲左4日啦!想點jack!




男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-9-22 23:29 |只看該作者

回覆:CCsung 的帖子

討厭




複式洋房

積分: 349


3#
發表於 11-9-23 06:52 |只看該作者

回覆:又係咁...又唔係中左但又遲遲都唔來,想點呀!

今朝起身度體溫成37.07...咁即係點呀!今日day33都未來,今晚check唔check好呢?真係好討厭又比d咁既假象我!真係好怕又空歡喜一場




男爵府

積分: 6137


4#
發表於 11-9-23 23:43 |只看該作者
check 左先算


大宅

積分: 1044


5#
發表於 11-9-23 23:52 |只看該作者
可能你bingo左呢,Relax d 啦,我今日都day1呀,又要再努力過,加油加油


大宅

積分: 4667


6#
發表於 11-9-24 00:04 |只看該作者
中中中~~~


複式洋房

積分: 349


7#
發表於 11-9-24 00:11 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

多謝您地呀!但係我check左啦,都係得一條線炸,又side左我成百銀買支棒,我都話嫁啦!點會對我咁好呀>~




禁止訪問

積分: 7068


8#
發表於 11-9-24 00:57 |只看該作者

回覆:又係咁...又唔係中左但又遲遲都唔來,想點呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1977


9#
發表於 11-9-24 01:13 |只看該作者
放心, 下次一定係你啦! 唔好灰心


大宅

積分: 3534


10#
發表於 11-9-24 06:04 |只看該作者

回覆:又係咁...又唔係中左但又遲遲都唔來,想點呀!

Relax d 就掂架喇,我bingo前試過太緊張搞到成day42先來m,中0個個cycle真係放鬆左d數諗住唔work就停一排休息下,加油吖




大宅

積分: 3571


11#
發表於 11-10-4 14:06 |只看該作者
我都係呀? 今個月係我第一個CYCLE. 都有D期望家...點知到DAY 29都無知佢想點? 一向我都好準時28日就來M, BUT....幾日都未來,等我估估下,3/10 早上如厠時見到有小小淡紅分泌未以為係m啦. 成晚流流長又唔覺佢出現。4/10早上一樣只見到有小小淡紅分泌, 之後又無。

我都唔知我係有, 定係無!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo