潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7336


1#
發表於 13-3-12 01:03 |只看該作者
本人有隻新買sub仔,但今日見朋友隻rolex表帶和自己有d唔同,細心分辨後,原來朋友隻表面細少少,後面鋼扣花紋不一樣,日期數字細d,和日期位表面冇凸起,請問有這型號嗎?




男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-12 02:15 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

日期無放大鏡?16600?


男爵府

積分: 7336


3#
發表於 13-3-12 02:27 |只看該作者

引用:日期無放大鏡?16600?

原帖由 buibui2002 於 13-03-12 發表
日期無放大鏡?16600?
冇放大鏡,乜唔係有日期就有放大鏡嗎?




男爵府

積分: 7336


4#
發表於 13-3-12 02:31 |只看該作者

引用:日期無放大鏡?16600?

原帖由 buibui2002 於 13-03-12 發表
日期無放大鏡?16600?
即深潛嗎?現賣多少錢?





男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


5#
發表於 13-3-12 07:47 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

16600已停產,尾期去到m定v,無放大鏡都可能系116660 deep sea, 7xxxx


男爵府

積分: 7336


6#
發表於 13-3-12 13:46 |只看該作者

引用:16600已停產,尾期去到m定v,無放大鏡都可

原帖由 buibui2002 於 13-03-12 發表
16600已停產,尾期去到m定v,無放大鏡都可能系116660 deep sea, 7xxxx
請問幾時停產?即現在只有二手買?但deep sea不是比sub仔大表面嗎?




男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


7#
發表於 13-3-12 14:38 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

ds比sub仔打dd, 16600尾期m or v but not sure


大宅

積分: 3744


8#
發表於 13-3-13 15:53 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

呢隻深潛?我買果時40,000蚊!
1363161147166.jpg

你是最好的


大宅

積分: 3744


9#
發表於 13-3-13 15:59 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

剛剛發開鏡面花左,换塊玻璃加打磨要幾?呢隻錶都載左十年左右了,未入過廠抺油的

點評

swanmonki  永遠時兴  發表於 13-3-13 16:03
你是最好的


大宅

積分: 3744


10#
發表於 13-3-13 16:02 |只看該作者

回覆:大師,rolex一問

大師蒲性版多架,你去性版post 多次問啦!

點評

蘿絲頭    發表於 13-3-13 17:18
你是最好的


大宅

積分: 4675


11#
發表於 13-3-13 16:47 |只看該作者

引用:剛剛發開鏡面花左,换塊玻璃加打磨要幾?呢

原帖由 土豬 於 13-03-13 發表
剛剛發開鏡面花左,换塊玻璃加打磨要幾?呢隻錶都載左十年左右了,未入過廠抺油的

...
換表面好似1000度。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo