論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 29663


1#
發表於 11-2-17 15:45 |只看該作者
我同老公都算係要求好高嘅人, 一直都係用菲傭. 但小朋友越嚟越大, 就學埋D菲律賓英語.

小朋友係白紙一張, 學嘢會先入為主, 聽了錯嘅口音同埋sentence structure, 我要用二十倍嘅時間去改, 簡直係嘔血!

工人仲有大半年先至完約, 我而家開始諗呢樣嘢. 我都好想知有冇人好似我咁為咗英語問題唔用菲傭而用印傭?


大宅

積分: 4982


2#
發表於 11-2-17 16:11 |只看該作者
阿仔細時,我因為咁禁止印印(佢既英文好過好多bun)講英文,要佢學講廣東話.
但係聽聽埋埋果d錯野(佢都係响Singapore學返黎)真係影响深遠,成幾年先改到.
原帖由 jellomama 於 11-2-17 15:45 發表
我同老公都算係要求好高嘅人, 一直都係用菲傭. 但小朋友越嚟越大, 就學埋D菲律賓英語.

小朋友係白紙一張, 學嘢會先入為主, 聽了錯嘅口音同埋sentence structure, 我要用二十倍嘅時間去改, 簡直係嘔血!

工人仲有大 ...


別墅

積分: 721

醒目開學勳章


3#
發表於 11-2-17 16:28 |只看該作者
請"bun bun" 時唔係interview時會in 下佢d 英文先考慮咩!

我遲d都想請bun bun 比d意見.

原帖由 bbJP 於 11-2-17 16:11 發表
阿仔細時,我因為咁禁止印印(佢既英文好過好多bun)講英文,要佢學講廣東話.
但係聽聽埋埋果d錯野(佢都係响Singapore學返黎)真係影响深遠,成幾年先改到.


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-2-17 17:22 |只看該作者
我都in過啲印o既英文真係好過賓的, 所以語言再唔係我選擇外傭國藉的考慮.


大宅

積分: 4240


5#
發表於 11-2-17 18:02 |只看該作者
印傭好多都肯學廣東話...其實,bun都有唔少係講到廣東話,但我一直請印傭,佢地英文都講得唔錯,但就一樣有印尼式英語...


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


6#
發表於 11-2-17 23:55 |只看該作者
工人就是工人,佢的工作職責就是要照顧好小朋友和我的家,我又唔覺得英文是否純正有多重要。如果怕小朋友接觸得太多,咪盡量安排他們返全曰班。社會由很多不同的人組成,我們有時也要讓小朋友習慣生活在這樣的一個世界。


大宅

積分: 4982


7#
發表於 11-2-18 13:01 |只看該作者
原帖由 funbeauty 於 11-2-17 16:28 發表
請"bun bun" 時唔係interview時會in 下佢d 英文先考慮咩!

我遲d都想請bun bun 比d意見.

其實係有d bun d 英文好好.但真係唔多,我曾經請過一個本身英文好,再幫過ABC家庭打工2年,d spoken English好好,用字好有禮貌,written English 都ok.
如果請bun,一定会考慮英語水平,唔想小朋友聽多學壞晒.


男爵府

積分: 8592


8#
發表於 11-2-18 13:14 |只看該作者
近幾日上來睇到咁多工人唔好一面...別我覺得言語真是唔是請人最大準則啊!!!!好似但求照顧到小朋友冇穿冇壞....屋企整整理理都已好好咁....


男爵府

積分: 5181


9#
發表於 11-2-18 13:49 |只看該作者
我情況同大家有D唔同, 我個仔之前一年係由印傭湊, 佢地用中文溝通, 關係唔錯。近月我轉左用菲傭, 佢地兩個溝通唔到, 個仔唔肯跟佢, 成日扭計,唔聽姐姐話.... 個工人又好似無乜心機....攪到我自己都有D內疚, 都有猶豫係咪要請番印印。


大宅

積分: 4982


10#
發表於 11-2-18 14:46 |只看該作者
你仔仔幾大?
原帖由 Cottonbb 於 11-2-18 13:49 發表
我情況同大家有D唔同, 我個仔之前一年係由印傭湊, 佢地用中文溝通, 關係唔錯。近月我轉左用菲傭, 佢地兩個溝通唔到, 個仔唔肯跟佢, 成日扭計,唔聽姐姐話.... 個工人又好似無乜心機....攪到我自己都有D內疚, 都有猶豫 ...


等待驗證會員

積分: 301


11#
發表於 11-2-18 18:37 |只看該作者
乜印傭英文好過賓妹?

我覺得印傭英文普遍差過賓妹哦


大宅

積分: 4982


12#
發表於 11-2-18 18:41 |只看該作者
你說的是.我見的是很個別的例子.
原帖由 Painful 於 11-2-18 18:37 發表
乜印傭英文好過賓妹?

我覺得印傭英文普遍差過賓妹哦


男爵府

積分: 5181


13#
發表於 11-2-19 00:25 |只看該作者
原帖由 bbJP 於 11-2-18 14:46 發表
你仔仔幾大?


我個仔3歲, 我們一家一向用中文溝通, 我請菲菲唔期望姐姐教英文, 只不過想搵個醒目D, 同埋肯食豬肉等.....

呢個年紀最煩惱, 識得SAY NO, 反叛, 但又唔識自理及清楚表達自己. 仲要係英文......雞同鴨講, 所以佢好忟!


大宅

積分: 4982


14#
發表於 11-2-21 12:46 |只看該作者
3歲,好難講,要d時間,又睇下姐姐有冇心机慢慢同佢熟.
原帖由 Cottonbb 於 11-2-19 00:25 發表


我個仔3歲, 我們一家一向用中文溝通, 我請菲菲唔期望姐姐教英文, 只不過想搵個醒目D, 同埋肯食豬肉等.....

呢個年紀最煩惱, 識得SAY NO, 反叛, 但又唔識自理及清楚表達自己. 仲要係英文......雞同鴨講, 所以佢好 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo