立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31348
象牙宮
積分: 239560
skmibb 發表於 17-4-12 20:27 終於買了,主要煎下蛋,腸仔,或煮啲輕便嘢。 唔再買易潔鑊,成日死係工人手上,煎耐左啲塗層甩左又唔出聲。
333s 發表於 17-4-12 21:42 非易潔鑊問題。 人為因素。工人用就是如此。 佢利益受損, 賠錢, 包會好好用。
王國長老
積分: 174325
rose-mag 發表於 17-4-13 10:47 我都改用Lodge好耐,落油燒熱,倒番多餘油出嚟,煎蛋唔痴底,反而有D易潔鑊唔好用,少油就煎得唔靚又痴底, ...
skmibb 發表於 17-4-12 19:27 琴晚整玉子燒,勁易整,又唔燶又唔痴鑊
子爵府
積分: 13625
rose-mag 發表於 17-4-13 11:34 其實有油就唔痴底,以前細個隻生鐵鑊勁好用,煎蛋一流,唯一係好重好重,細個時要兩隻手至拎得起,可惜而家 ...
chung_ma 發表於 17-4-12 19:56 how much & where to buy, brand name ?
男爵府
積分: 9717
貪靚媽 發表於 17-4-13 20:03 What size is this? I want to buy a small pan but 生活館最細是10'25"
skmibb 發表於 17-4-13 22:31 應該最細嘅pan係for 1隻蛋,之後有隻大少少,我隻pan係第3大嘅,有隻比我隻再大啲,但我唔想太大大重。 而家生 ...
貪靚媽 發表於 17-4-14 06:52 Thanks for your info, will go to Lifekan today for the big discount!
chung_ma 發表於 17-4-14 21:40 九龍區邊到有得賣
大宅
積分: 3347
mouc666 發表於 17-4-15 08:52 我都有三隻,十分好用,成pan野整完上檯serve,攪掂
貪靚媽 發表於 17-4-15 11:11 你最鍾意邊個size ?我買咗八吋,又好似細咗啲,不過特價冇得換
skmibb 發表於 17-4-15 11:32 買多個啦!你買8吋要幾錢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy