烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   27


珍珠宮

積分: 31348


1#
發表於 17-4-12 20:27 |只看該作者
終於買了,主要煎下蛋,腸仔,或煮啲輕便嘢。
唔再買易潔鑊,成日死係工人手上,煎耐左啲塗層甩左又唔出聲。
IMG_20170411_093723.JPEG

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-6 17:55
wkyeungcuhk    發表於 17-7-11 11:10
mikimikimiki    發表於 17-5-3 01:38
wkyeungcuhk    發表於 17-4-29 12:27
luckluckmama    發表於 17-4-27 22:30
xingyi    發表於 17-4-25 20:39
micmicfym    發表於 17-4-20 01:41
chanhaiyi112    發表於 17-4-15 23:06


象牙宮

積分: 239583


2#
發表於 17-4-12 21:42 |只看該作者
skmibb 發表於 17-4-12 20:27
終於買了,主要煎下蛋,腸仔,或煮啲輕便嘢。
唔再買易潔鑊,成日死係工人手上,煎耐左啲塗層甩左又唔出聲。



非易潔鑊問題。
人為因素。工人用就是如此。
佢利益受損, 賠錢, 包會好好用。


工人用, 買最平的。反正她是破坏王。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 31348


3#
發表於 17-4-12 22:20 |只看該作者
333s 發表於 17-4-12 21:42
非易潔鑊問題。
人為因素。工人用就是如此。
佢利益受損, 賠錢, 包會好好用。

佢地係電器,廚具,家居用品殺手


珍珠宮

積分: 31348


4#
發表於 17-4-12 22:23 |只看該作者
333s 發表於 17-4-12 21:42
非易潔鑊問題。
人為因素。工人用就是如此。
佢利益受損, 賠錢, 包會好好用。

最平易潔鑊不放心用,唔知用乜嘢做,易釋放致癌物。
佢地又鍾意大大火煮嘢,改用鑄鐵鍋唔到佢唔用細火煮,又慳煤氣又慳錢。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 17-4-13 10:47 |只看該作者
我都改用Lodge好耐,落油燒熱,倒番多餘油出嚟,煎蛋唔痴底,反而有D易潔鑊唔好用,少油就煎得唔靚又痴底,多油又唔健康,鑄鐵可以粗用,Lodge唔算貴,粗用都唔肉赤。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 31348


6#
發表於 17-4-13 11:27 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-13 10:47
我都改用Lodge好耐,落油燒熱,倒番多餘油出嚟,煎蛋唔痴底,反而有D易潔鑊唔好用,少油就煎得唔靚又痴底, ...

琴晚整玉子燒,勁易整,又唔燶又唔痴鑊


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 17-4-13 11:34 |只看該作者
skmibb 發表於 17-4-12 19:27
琴晚整玉子燒,勁易整,又唔燶又唔痴鑊
其實有油就唔痴底,以前細個隻生鐵鑊勁好用,煎蛋一流,唯一係好重好重,細個時要兩隻手至拎得起,可惜而家D爐頭唔多啱用太大隻嘅鑊,老公又要用平底鑊,Lodge我而家有三隻唔同大小嘅。

點評

mikimikimiki    發表於 17-5-3 01:38
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 13625


8#
發表於 17-4-13 11:56 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-13 11:34
其實有油就唔痴底,以前細個隻生鐵鑊勁好用,煎蛋一流,唯一係好重好重,細個時要兩隻手至拎得起,可惜而家 ...

how much & where to buy, brand name ?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 17-4-13 12:49 |只看該作者
chung_ma 發表於 17-4-12 19:56
how much & where to buy, brand name ?
以前細個用果隻係阿媽去北河街買,大大隻真係要揹住至拎到番屋企,而家唔知果頭邊度有。至於同會員講起呢隻,牌子咪就係Lodge,我喺美國住,呢邊好容易買到,我上Amzaon網購好多減價,香港你可以等下Sogo減價,我知佢有賣呢隻牌子。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 9717


10#
發表於 17-4-13 20:03 |只看該作者
What size is this? I want to buy a small pan but 生活館最細是10'25"


珍珠宮

積分: 31348


11#
發表於 17-4-13 22:31 |只看該作者
貪靚媽 發表於 17-4-13 20:03
What size is this? I want to buy a small pan but 生活館最細是10'25"

應該最細嘅pan係for 1隻蛋,之後有隻大少少,我隻pan係第3大嘅,有隻比我隻再大啲,但我唔想太大大重。
而家生活館做緊7折。我隻原價298,特價左就208


男爵府

積分: 9717


12#
發表於 17-4-14 06:52 |只看該作者
skmibb 發表於 17-4-13 22:31
應該最細嘅pan係for 1隻蛋,之後有隻大少少,我隻pan係第3大嘅,有隻比我隻再大啲,但我唔想太大大重。
而家生 ...

Thanks for your info, will go to Lifekan today for the big discount!


子爵府

積分: 13625


13#
發表於 17-4-14 21:40 |只看該作者
貪靚媽 發表於 17-4-14 06:52
Thanks for your info, will go to Lifekan today for the big discount!

九龍區邊到有得賣


男爵府

積分: 9717


14#
發表於 17-4-14 22:26 |只看該作者
chung_ma 發表於 17-4-14 21:40
九龍區邊到有得賣

你上網search 生活館,我知道油塘大本營有


大宅

積分: 3347


15#
發表於 17-4-15 08:52 |只看該作者
我都有三隻,十分好用,成pan野整完上檯serve,攪掂


男爵府

積分: 9717


16#
發表於 17-4-15 11:11 |只看該作者
mouc666 發表於 17-4-15 08:52
我都有三隻,十分好用,成pan野整完上檯serve,攪掂

你最鍾意邊個size ?我買咗八吋,又好似細咗啲,不過特價冇得換


珍珠宮

積分: 31348


17#
發表於 17-4-15 11:31 |只看該作者
貪靚媽 發表於 17-4-15 11:11
你最鍾意邊個size ?我買咗八吋,又好似細咗啲,不過特價冇得換

應該係10吋嗰個,因為都炒到飯。


珍珠宮

積分: 31348


18#
發表於 17-4-15 11:32 |只看該作者
貪靚媽 發表於 17-4-15 11:11
你最鍾意邊個size ?我買咗八吋,又好似細咗啲,不過特價冇得換

買多個啦!你買8吋要幾錢?


男爵府

積分: 9717


19#
發表於 17-4-15 11:34 |只看該作者
skmibb 發表於 17-4-15 11:32
買多個啦!你買8吋要幾錢?

本帖最後由 貪靚媽 於 17-4-15 11:43 編輯

好平呀!$173! 我不能再買,有staub 28cm煎炒煱了,skillet 用來做Dutch baby


珍珠宮

積分: 31348


20#
發表於 17-4-15 11:34 |只看該作者
chung_ma 發表於 17-4-14 21:40
九龍區邊到有得賣

鑽石山

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo