跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 473


1#
發表於 14-4-11 18:21 |只看該作者
呀仔前日知道咗爹D媽咪帶住佢周圍搵學校, 相信佢都知有D唔妥, 所以佢星期二晚唔知做咩瞓覺個陣勁喊....差唔多大半年都未試過咁樣, 問佢做咩喊, 佢自己都唔知(我諗佢唔識表達)
今次呢件事有支持的(德怡家長及身同感受的非德怡家長), 有平淡的(唔係受害者), 有諷刺的(多年社運的朋友:嘲笑家長燒到埋身先知痛), 當然這不是問題, 大家有權表達感受, 不論你是屬那一類, 替我們擔心也好;鬧我們「出咗嚟行預咗要還」也好;我們家長的訴求, 只係希望大家可以知道他們是小朋友, 不是一件貨品, 即使這是商業決定, 要租要買隨你的便, 也請給小朋友一個妥善而有選擇的安排!

點評

kaceymama  這都是我們無能的政府造成,每逢與商界有關的事情,都只會說:「香港是自由市場」,均不會積極干預,但教育是否不應與商業掛鉤的嗎?就是因有這樣的政府存在,才會有這樣的業主出現!   發表於 14-6-22 21:50
kaceymama  這都是我們無能的政府造成,每逢與商界有關的事情,都只會說:「香港是自由市場」,均不會積極干預,但教育是否不應與商業掛鉤的嗎?就是因有這樣的政府存在,才會有這樣的業主出現!   發表於 14-6-22 21:50


大宅

積分: 1262

睛靈勳章


2#
發表於 14-4-14 11:59 |只看該作者
回覆 bbkimada 的帖子

學校沒有給你們安排嗎?


大宅

積分: 1575


3#
發表於 14-4-17 00:26 |只看該作者
為你們祈禱外,都唔知可以做啲咩...
其實呢件係全香港嘅事,因為先例一出,所有幼稚園都怕逼遷,無奈要乖乖地大幅自願加租俾生意佬,結果羊毛出在羊身上,不得不加學費,令全港幼稚園學費增加。
教育局唔理,實在太不負責任!
特別忍不住講一句,搶人校舍的太賤,無資格辦學!
我個仔讀果間都加左廿幾萬租,才僥倖避過一劫...


男爵府

積分: 9291

陪月勳章


4#
發表於 14-6-13 22:51 |只看該作者
贊成罷讀那間學校


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo