烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   17


男爵府

積分: 5321


1#
發表於 17-11-8 21:39 |只看該作者
作法好簡單,不過費時需要耐心

1.蝦仁解凍洗乾淨
2.挑走蝦腸剁成蓉
3.BB芝士剪碎備用
4.加入生粉同少少鹽攪拌均勻
5.取少許蝦蓉壓扁放後芝士進去搓圓
6.完成後可以水煮10分鐘,大人食可以油炸至金黃

(其實可以添加少少蔬菜一齊整,不過注意唔可以太多,同埋一定要幼細,可以磨成蓉就最好)


myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-6 09:58
SiuBBee    發表於 17-12-5 21:40
cutiemapa    發表於 17-11-14 08:35
lovegrandma    發表於 17-11-11 08:29
luckluckmama    發表於 17-11-9 19:55
luckluckmama    發表於 17-11-9 19:55
FiFiMa    發表於 17-11-9 00:53


珍珠宮

積分: 36038

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-11-9 01:30 |只看該作者

回覆樓主



琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


3#
發表於 17-11-9 18:44 |只看該作者

回覆樓主

呢隻蝦係超市買,好平、原來可以咁整


男爵府

積分: 5321


4#
發表於 17-11-9 18:46 |只看該作者
stagea 發表於 17-11-9 18:44
呢隻蝦係超市買,好平、原來可以咁整

係呀 平靚正 得閒可以試下,花小小心思就可以唔同食法


琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


5#
發表於 17-11-9 18:52 |只看該作者
cicichan521 發表於 17-11-9 18:46
係呀 平靚正 得閒可以試下,花小小心思就可以唔同食法

平時買來只係炒蛋、又諗唔到點整


男爵府

積分: 5321


6#
發表於 17-11-9 18:56 |只看該作者
stagea 發表於 17-11-9 18:52
平時買來只係炒蛋、又諗唔到點整

係呀 仲有好多整法 可以再研究下
根據呢個方法自己整牛肉丸 豬肉丸 雞肉丸都得


男爵府

積分: 8784


7#
發表於 17-11-10 10:17 |只看該作者
回覆 cicichan521 的帖子



象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


8#
發表於 17-11-10 11:12 |只看該作者


子爵府

積分: 11474


9#
發表於 17-11-10 11:49 |只看該作者

回覆樓主:



琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


10#
發表於 17-11-10 15:38 |只看該作者




禁止訪問

積分: 10356


11#
發表於 17-11-10 23:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5321


12#
發表於 17-11-10 23:47 |只看該作者
beautyhappy 發表於 17-11-10 23:40
呢隻蝦肉鮮甜嗎?

我覺得食落都唔錯呀平平地可以買來試下


禁止訪問

積分: 16558


13#
發表於 17-11-11 08:29 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16558


14#
發表於 17-11-11 08:30 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1064


15#
發表於 17-11-11 12:14 |只看該作者
我都鐘意買呢隻蝦, 叫做有蝦味。
成日攞來做洋蔥蝦仁炒蛋。


男爵府

積分: 5321


16#
發表於 17-11-11 13:26 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-11-11 08:30
請問BB芝士邊到有得買?幾大可以食?

我係一田買既,可能吉之島都會有得賣,有原味同番茄味,我覺得就一歲以後可以食呢個菜式,未夠一歲有牙仔食得粥仔就可以落番茄芝士蝦蓉煮粥都好香,或者焗芝士薯蓉,最緊要係bb無對奶蛋蝦類過敏就得。


男爵府

積分: 5321


17#
發表於 17-11-11 13:27 |只看該作者
大喬 發表於 17-11-11 12:14
我都鐘意買呢隻蝦, 叫做有蝦味。
成日攞來做洋蔥蝦仁炒蛋。

我都係用來整蝦仁炒蛋多以前都會攞來煲粥仔比bb食食落真係幾唔錯。


禁止訪問

積分: 2623


18#
發表於 17-11-13 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5321


19#
發表於 17-11-13 17:48 |只看該作者
lemon334 發表於 17-11-13 17:41
等我得閒都去吉之島睇下里D蝦先 好似好抵咁~

我係百X買的


禁止訪問

積分: 2623


20#
發表於 17-11-13 18:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo