烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7213


1#
發表於 17-12-3 12:18 |只看該作者
想買來整湯飲 咩牌子好用?幾錢左右

係咪將材料用滾水煮下就擺落杯焗?始終是生肉


象牙宮

積分: 239758


2#
發表於 17-12-3 14:05 |只看該作者
zacandlucy 發表於 17-12-3 12:18
想買來整湯飲 咩牌子好用?幾錢左右
係咪將材料用滾水煮下就擺落杯焗?始終是生肉



煮滾才入: 炆燒杯里。


肉就未試過。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


象牙宮

積分: 239758


3#
發表於 17-12-3 14:07 |只看該作者

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 2059

減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 17-12-3 16:29 |只看該作者
肉要先煮熟先放入去!


複式洋房

積分: 424


5#
發表於 17-12-3 23:10 |只看該作者
未用過,係類似真空煲咁


大宅

積分: 1882


6#
發表於 17-12-4 01:24 |只看該作者

回覆樓主

係要將所有材料滾一滾之後先倒入炆燒杯架。


侯爵府

積分: 22925


7#
發表於 17-12-8 08:29 |只看該作者
zacandlucy 發表於 17-12-3 12:18
想買來整湯飲 咩牌子好用?幾錢左右

係咪將材料用滾水煮下就擺落杯焗?始終是生肉

我用象印。
要用滾水暖壺至少5分鐘,同時把材料煲滾5-15分鐘,之後把燘燒壺的滾水倒走,再把材料連湯入壺。
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


大宅

積分: 4822


8#
發表於 17-12-8 11:16 |只看該作者
回覆 zacandlucy 的帖子

http://www.thermos.com.hk/thermo ... /index/pid/165.html

我用呢款THERMOS燜燒罐整煲一人份湯. 晚上將材料放入煲內明火煮30分鐘後倒入THERMOS燜燒罐內 (沒有預熱THERMOS) , 第二朝再倒落煲明火煮15分鐘再倒番入THERMOS內, 直到中午時間飲用仲好熱.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo