烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16403


1#
發表於 22-4-3 14:20 |只看該作者
大家有無好介紹用咩芝士粹好呢?

自己是但焗,變左好乾 5似街外食
用左190度焗數分鐘
16489668163607552665016259851341.jpg


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 22-4-3 17:27 |只看該作者
peckykoo 發表於 22-4-3 14:20
大家有無好介紹用咩芝士粹好呢?

自己是但焗,變左好乾 5似街外食

我唔識 , 但睇圖都唔錯喎


男爵府

積分: 8794


3#
發表於 22-4-3 17:58 |只看該作者
汁太少了,所以乾


大宅

積分: 1207


4#
發表於 22-4-4 08:39 |只看該作者
peckykoo 發表於 22-4-3 14:20
大家有無好介紹用咩芝士粹好呢?

自己是但焗,變左好乾 5似街外食

用parmesan cheese就可以~其實我建議你煮咗個醬料 跟住加意大利粉落去炒 汁要整多啲 到最後先加芝士 等佢個醬料可以結啲 咁就已經食得 唔使特登擺落焗爐~ also!! mozzarella都得,不過質感唔同 你可以試下睇下你鍾意邊隻多啲~
16490327714265647807595651430218.jpg
16490327714533219256633222024943.jpg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 22-4-4 12:07 |只看該作者
你個肉醬唔夠醬/汁,焗完實乾,同埋芝士唔夠,用碎芝士灑上面,要灑滿晒,焗起上嚟至會有拉絲,食之前可以再加D芝士粉上面。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 22-4-4 23:27 |只看該作者
peckykoo 發表於 22-4-3 14:20
大家有無好介紹用咩芝士粹好呢?

自己是但焗,變左好乾 5似街外食



複式洋房

積分: 122


7#
發表於 22-4-8 14:31 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 37860

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 22-4-12 22:24 |只看該作者
peckykoo 發表於 22-4-3 14:20
大家有無好介紹用咩芝士粹好呢?

自己是但焗,變左好乾 5似街外食

芝士唔夠,我會鋪到滿嗮

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo