論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 321


1#
發表於 21-12-7 08:28 |只看該作者
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx


大宅

積分: 4705


2#
發表於 21-12-7 10:57 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

聽過


大宅

積分: 4077


3#
發表於 21-12-7 14:05 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

果間外國中介在面書出post吸引工人過去波蘭。


男爵府

積分: 5541


4#
發表於 21-12-7 16:37 |只看該作者
其實歐洲失業率都唔低, 重有唔少難民! 點解要山長水遠請啲工人姐姐, 貪佢地咩好真係打工


水晶宮

積分: 65587


5#
發表於 21-12-7 21:54 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Nbs 於 21-12-7 21:54 編輯

死啦 我第一件事諗到人口販賣,氹佢地去到無人無物passport被扣起迫佢地做雞。。。


大宅

積分: 2334

DHA勳章


6#
發表於 21-12-8 18:04 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

有呀,我第一個姐姐就係去左波蘭返工廠。唔係人口販賣,fb有得玩,ws有online。


子爵府

積分: 10656


7#
發表於 21-12-9 17:26 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

琴日O係FB既香港工人搵工群組,見到類似AGENT開POST,
歐洲工廠請人,好多工人留言有興趣


大宅

積分: 2984


8#
發表於 22-5-28 22:12 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

我姐姐最近都係咁同我講,話唔知批唔批,要七月中先知,想知係咪多數都會批比佢地過去的啊?如果係,我要預準備搵定新姐姐


複式洋房

積分: 497


9#
發表於 22-5-29 20:07 |只看該作者
有呀,我前工人前年3月過左波蘭,做左半年魚工場,之後去左西班牙。
佢地喺西班牙工作3年,就可申請全家移民了。


複式洋房

積分: 497


10#
發表於 22-5-29 20:11 |只看該作者
補充番,我前工人姐姐在西班牙都係做工人姐姐,佢話人工是香港2倍,而且工作5天半。


水晶宮

積分: 56170


11#
發表於 22-5-29 23:07 |只看該作者
Nbs 發表於 21-12-7 21:54
死啦 我第一件事諗到人口販賣,氹佢地去到無人無物passport被扣起迫佢地做雞。。。

...

我都係咁諗!歐洲經濟環境咁差,邊有咁多工廠比佢做?


珍珠宮

積分: 44074

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


12#
發表於 22-5-30 12:04 |只看該作者
usahana10D 發表於 22-5-29 20:07
有呀,我前工人前年3月過左波蘭,做左半年魚工場,之後去左西班牙。
佢地喺西班牙工作3年,就可申請全家移 ...

咁真係好好喎, 仲全家移民, 唔駛分開.


男爵府

積分: 5541


13#
發表於 22-5-31 10:42 |只看該作者
咁吸引. 好過香港人移民英國喎, 要咩資格? 要不要樣靚? 男人得唔得?


大宅

積分: 4476


14#
發表於 22-6-6 14:08 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

想問下你個姐姐到左波蘭未呀?我個姐姐同我講佢申請左,想預計下佢仲可以做幾耐。thank you


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


15#
發表於 22-6-11 12:34 |只看該作者
Gud567567 發表於 21-12-7 16:37
其實歐洲失業率都唔低, 重有唔少難民! 點解要山長水遠請啲工人姐姐, 貪佢地咩好真係打工 ...

本帖最後由 talktime 於 22-6-11 12:35 編輯

同感,咁多難民無工做


別墅

積分: 623


16#
發表於 22-6-13 08:44 |只看該作者
manikakaka 發表於 21-12-7 08:28
如題

請問有沒有人遇到工人姐姐都係話去波蘭去工廠打工?thx

我之前個個係咁講,最後原來借左錢,要急走佬,唔還錢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo