嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 14-4-6 05:54 |只看該作者
今晚食完晚飯,過三小時後,突然肚痛,似食錯嘢,但之後就嘔,肚仍然痛,越來越痛,試下去洗手間,大便又正常,開始沒太痛,唔想諗太多,上牀睡覺,但現在醒了,肚還有少許痛,似吃錯東西,很擔心,應否明天去看醫生呢?還是我想得太多!




別墅

積分: 520


2#
發表於 14-4-6 06:02 |只看該作者

回覆:BabybabyG 的帖子

睇醫生啦!




複式洋房

積分: 239


3#
發表於 14-4-6 07:24 |只看該作者

回覆:肚痛

應該去政府定私家呢?




別墅

積分: 520


4#
發表於 14-4-6 19:23 |只看該作者

回覆:BabybabyG 的帖子

如果痛到頂吾順,就私家啦!

我怕政府要等,你同bb仲要d,孖b係高危!





翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 14-4-7 21:09 |只看該作者
緊係睇個醫生安心D喇,食錯嘢好麻煩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo