嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 14-3-9 21:46 |只看該作者
補濕幾好~
度度買都好貴

邊度最平??

Thank you




男爵府

積分: 6435


2#
發表於 14-3-10 08:55 |只看該作者

回覆:WLnLbb 的帖子

應該街坊藥房比較平


大宅

積分: 2322

DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-3-10 09:57 |只看該作者
我昨天在葯房見到$185 150g, 好平, 平時買50g一支都要$150, 唔知係咪大支所以咁平


洋房

積分: 64


4#
發表於 14-3-10 15:42 |只看該作者
回覆 juejuecat 的帖子

邊間咁平!100g都288,有150g裝架?


大宅

積分: 2322

DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 14-3-10 15:59 |只看該作者
chocobo 發表於 14-3-10 15:42
回覆 juejuecat 的帖子

邊間咁平!100g都288,有150g裝架?

woods


男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-3-11 00:28 |只看該作者

引用:Quote:chocobo+發表於+14-3-10+15:42+回覆+

原帖由 juejuecat 於 14-03-10 發表
woods
在那裡?




大宅

積分: 2322

DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 14-3-11 10:08 |只看該作者
WLnLbb 發表於 14-3-11 00:28
在那裡?

Ma On Shan Sunshine City Plaza


禁止訪問

積分: 24


8#
發表於 14-3-12 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 14-3-27 05:00 |只看該作者

回覆:你地有無用熊仔牌cream?邊度買最平?

好遠呀!!




大宅

積分: 3736


10#
發表於 14-3-27 20:36 |只看該作者

回覆:你地有無用熊仔牌cream?邊度買最平?

朋友左檳城買,兩支才260




男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-3-30 08:16 |只看該作者

回覆:你地有無用熊仔牌cream?邊度買最平?

檳城




別墅

積分: 682


12#
發表於 14-3-30 10:47 |只看該作者

回覆:WLnLbb 的帖子

請問即係咩牌子?




男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 14-3-30 11:19 |只看該作者

引用:請問即係咩牌子? +

原帖由 hinkqq 於 14-03-30 發表
請問即係咩牌子?

myphoto.jpg




男爵府

積分: 6699


14#
發表於 14-3-30 13:07 |只看該作者

回覆:你地有無用熊仔牌cream?邊度買最平?

兒科醫生話用ai cream仲好,我試過效果真係好過熊仔cream(2隻我都係當藥膏搽),仲平好多


別墅

積分: 682


15#
發表於 14-3-31 00:30 |只看該作者

回覆:WLnLbb 的帖子

Thx


侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 14-3-31 01:09 |只看該作者

引用:兒科醫生話用ai+cream仲好,我試過效果真係

原帖由 scgift 於 14-03-30 發表
兒科醫生話用ai cream仲好,我試過效果真係好過熊仔cream(2隻我都係當藥膏搽),仲平好多

...
熊仔可否當日常面霜?




男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-3-31 03:04 |只看該作者

引用:兒科醫生話用ai+cream仲好,我試過效果真係

原帖由 scgift 於 14-03-30 發表
兒科醫生話用ai cream仲好,我試過效果真係好過熊仔cream(2隻我都係當藥膏搽),仲平好多

...
Ai有藥性的




男爵府

積分: 7500

DHA勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 14-3-31 03:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scgift+於+14-03-30+發表兒科

原帖由 marcoli8 於 14-03-31 發表
熊仔可否當日常面霜?
可以




男爵府

積分: 6699


19#
發表於 14-3-31 08:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scgift+於+14-03-30+發表兒科

原帖由 WLnLbb 於 14-03-31 發表
Ai有藥性的
Ai只係有個成份既功效近似類固醇,但佢唔係類固醇。醫生叫我當藥膏咁幫阿女搽只係因為佢唔夠潤,唔適個我個女濕疹皮膚搽。我個女就算搽熊仔都只係當藥膏搽,邊度紅紅地就搽,呢隻比ai更唔夠潤(兒科醫生直頭話熊仔冇用,只係我之前買落仲有幾枝先用埋佢,用晒後我就會轉AI)。

BTW,兒科醫生叫搽cetaphil restoraderm moisturizter($萬寧$298,有296ml,買水貨既話只係$155), 真係堅潤,仲比熊仔平好多(所以一直認為熊仔係藥膏,冇理由當cream搽)。


男爵府

積分: 6699


20#
發表於 14-3-31 08:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scgift+於+14-03-30+發表兒科

原帖由 marcoli8 於 14-03-31 發表
熊仔可否當日常面霜?
你bb有濕疹?cream的話不如搽cetaphil restoraderm moisturizter,專for濕疹既,超潤,兒科醫生叫用。

熊仔我之前當藥膏幫個女搽(紅紅地唔太嚴重唔想搽類固醇),不過最近見兒科醫生時佢話熊仔冇用,叫搽AI cream。(自己覺得熊仔其實有用,不過試過AI cream又真係AI效果好啲,仲要平好多。不過都係當藥膏jar,醫生話AI唔夠潤,要搽返cetaphil)。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo