跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1127


1#
發表於 13-10-10 11:07 |只看該作者
上星期六去左in太陽島,收左阿女出年9月讀k1,聽人講太陽島好麻麻地,但又驚冇其他幼稚園收佢… 同埋掙扎緊出年9月比佢讀n班定k1好…… 大家有冇咩意見呀?


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


2#
發表於 13-10-10 15:42 |只看該作者

引用:上星期六去左in太陽島,收左阿女出年9月讀k

原帖由 wongbaubau 於 13-10-10 發表
上星期六去左in太陽島,收左阿女出年9月讀k1,聽人講太陽島好麻麻地,但又驚冇其他幼稚園收佢… 同埋掙扎緊 ...
邊間阿?我囡16in,吾記得去開放日..




大宅

積分: 1127


3#
發表於 13-10-16 11:01 |只看該作者

回覆:fungtaitai 的帖子

九龍城啊,我睇左其他媽媽既意見,都係比佢試k1先,唔得既先repeat k1,你同囡囡都要加油呀


大宅

積分: 1436


4#
發表於 13-10-16 13:10 |只看該作者

引用:上星期六去左in太陽島,收左阿女出年9月讀k

原帖由 wongbaubau 於 13-10-10 發表
上星期六去左in太陽島,收左阿女出年9月讀k1,聽人講太陽島好麻麻地,但又驚冇其他幼稚園收佢… 同埋掙扎緊 ...
这么快知道收?



大宅

積分: 1127


5#
發表於 13-10-16 15:47 |只看該作者

回覆:xingrola 的帖子

5號面試,即場話收我個女,但佢係細b,所以暫時冇位比佢插班讀n班(只得下午班offer),會一路waiting睇下有冇位,如果都係冇位插班,就會出年9月直接收佢讀k1


大宅

積分: 1436


6#
發表於 13-10-16 21:44 |只看該作者

回覆:太陽島英文幼稚園

留位了吗?


大宅

積分: 1127


7#
發表於 13-10-17 14:34 |只看該作者

回覆:太陽島英文幼稚園

11月中寄信黎先交留位費,有2星期時間考慮


大宅

積分: 1436


8#
發表於 13-10-30 17:32 |只看該作者

回覆:wongbaubau 的帖子

收到太阳岛的信吗??录取??


大宅

積分: 1436


9#
發表於 13-10-30 22:29 |只看該作者

回覆:太陽島英文幼稚園

5号。。。是开放日面试???


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo