跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2303


1#
發表於 13-8-22 12:19 |只看該作者
囡囡今年8月開始返N班,起初都冇問題架,點知過咗大約十日、八日,惡夢終於發生,囡囡好驚返學,一着校服就喊,好辛苦至出倒屋企門口,去到學校門口又唔肯入,一味講「唔着校服、唔返學」,仲經常喺學校喊到嘔。試過問囡囡點解唔想返學校,但佢始終太細唔識講,又試過問班主任喺學校有冇不愉快事件發生,佢回答冇,只係話我個囡囡情緒容易大起大跌。但我認為小朋友抗拒返學總有原因,囡囡由一歲半開始已經返中心啲乜乜物物班,就算後期冇家長陪同得佢一個人上堂都冇問題,最多導師投訴囡囡坐唔定囉!今次真係頭痛,日日咁博鬥,好難“在愉快中學習”喎


大宅

積分: 2303


2#
發表於 13-8-23 07:44 |只看該作者


大宅

積分: 1918


3#
發表於 13-8-24 12:46 |只看該作者
回覆 ylcyvonne 的帖子

我個仔都經歷過這階段,佢2歲我就要佢返全日班,因為年頭假期多,大約都用左2個月時間先適應到。你試下不停同佢講 "明天媽咪帶你返學呀!" 多d灌輸返學既慨念比佢,小朋友會識聽的,甘可以預早比佢有心理準備。呢個方法係d老師教我。


大宅

積分: 2303


4#
發表於 13-8-26 13:47 |只看該作者
回覆 Arthur豬 的帖子

我囡囡都係讀全日班,我已經不時同佢講學校好多野玩,老師、校長好鍚你架,佢即時回應知道,但係第日咪一樣唔肯入學校囉!


大宅

積分: 1918


5#
發表於 13-8-26 14:13 |只看該作者
本帖最後由 Arthur豬 於 13-8-26 14:16 編輯

回覆 ylcyvonne 的帖子

你個囡囡是否喊一陣,不是喊全日?
阿仔都9月頭開學,而加都不時同佢講定要返學喇~ 尋日仲帶佢去學校門口睇下,比佢知道要返新學校,阿仔都係途中不停叫"唔好"。 我都將面對新挑戰


大宅

積分: 2303


6#
發表於 13-8-26 14:29 |只看該作者
回覆 Arthur豬 的帖子

老師話遊戲時段就唔喊囉!你小朋友點解要轉校呀?又要重新適應唉!


大宅

積分: 1918


7#
發表於 13-8-26 14:31 |只看該作者
本帖最後由 Arthur豬 於 13-8-26 14:37 編輯

回覆 ylcyvonne 的帖子

舊學校無學卷 又遠,新學校有學卷 又近。

而加d playgroup都係話唔返~~ 但又肯自己一個上堂
都唔明點解~~ 唉! 唔係喊到癲就已經好好架啦~


大宅

積分: 2303


8#
發表於 13-8-26 14:39 |只看該作者
本帖最後由 ylcyvonne 於 13-8-26 14:40 編輯

回覆 Arthur豬 的帖子

放心!你小朋友經過兩歲嘅經驗,應該好快適應嘅!加油!
我個喊得勁就嘔


大宅

積分: 1918


9#
發表於 13-8-26 14:43 |只看該作者
回覆 ylcyvonne 的帖子

你都努力啦~ 如果長時間都未適應到,可能都要諗下係唔係學校方面有d問題。


大宅

積分: 2303


10#
發表於 13-8-26 15:19 |只看該作者
回覆 Arthur豬 的帖子

囡囡一向係天不怕、地不怕嘛,依家日日見佢返學驚得咁淒涼,真係好擔心!曾經諗過轉校,但我嗰區兩歲班full咗,根本冇位插班,我仲可以點做?好頭痛!


大宅

積分: 1918


11#
發表於 13-8-26 16:04 |只看該作者
回覆 ylcyvonne 的帖子

忍耐下,有時可能係小朋友痴身,扭媽咪。我試過,同埋老公一齊帶佢返學,佢d反應又會唔同,會好d。


大宅

積分: 2303


12#
發表於 13-8-26 18:14 |只看該作者
回覆 Arthur豬 的帖子

痴身嘅機會比較微,從來有得玩就唔理父母,以前喺中心上堂冇父母陪同佢都冇問題架


大宅

積分: 2303


13#
發表於 13-9-4 19:14 |只看該作者
Arthur豬 發表於 13-8-26 14:13
回覆 ylcyvonne 的帖子

你個囡囡是否喊一陣,不是喊全日?

阿仔開學有冇喊呀?


大宅

積分: 1918


14#
發表於 13-9-4 19:17 |只看該作者
回覆 ylcyvonne 的帖子

無喊呀~~


大宅

積分: 2303


15#
發表於 13-9-4 19:24 |只看該作者
Arthur豬 發表於 13-9-4 19:17
回覆 ylcyvonne 的帖子

無喊呀~~

好叻仔呀! 我個就惨,病咗一星期,依家仲未好返!


大宅

積分: 1918


16#
發表於 13-9-4 19:35 |只看該作者

回覆:ylcyvonne 的帖子

我阿仔都病了半個月,之後情緒調整個兩個星期,而加返埋學,終於都脫苦海




大宅

積分: 2303


17#
發表於 13-9-4 21:31 |只看該作者


大宅

積分: 2756


18#
發表於 13-9-14 23:31 |只看該作者

回覆:怕返學 :<

我個囡都係扭計吾返學,喊一陣停左,見人地喊,又開始喊,最攪笑係,我放工返屋企問佢有無喊佢答得好快話無,仲篤人背x,話其他小朋喊,但婆婆話佢返又喊,放學又喊




大宅

積分: 2303


19#
發表於 13-9-16 15:13 |只看該作者
frankietws 發表於 13-9-14 23:31
我個囡都係扭計吾返學,喊一陣停左,見人地喊,又開始喊,最攪笑係,我放工返屋企問佢有無喊佢答得好快話無 ...

我個囡都係,我放工返屋企問佢有無喊佢答得好快話無,但實情有喊!


大宅

積分: 2303


20#
發表於 13-9-19 11:28 |只看該作者
囡囡呢幾朝終於冇喊住入學校,希望可以 keep 住啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo