想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2464


1#
發表於 17-11-9 21:02 |只看該作者
本帖最後由 panda1006 於 17-11-9 21:10 編輯

經期一向唔準...
幾個月黎一次...紅d亦長期係淺紅...
見到4/11竟然有深紅好開心...
點知今日又深左...想點?!


myimage.jpg


大宅

積分: 1212


2#
發表於 17-11-9 23:27 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-9 21:02
經期一向唔準...
幾個月黎一次...紅d亦長期係淺紅...
見到4/11竟然有深紅好開心...

你睇下醫生好點,都70+驗孕先


別墅

積分: 706


3#
發表於 17-11-10 00:17 |只看該作者

回覆樓主:

長紅wor ,係咪有左?


大宅

積分: 1212


4#
發表於 17-11-10 00:55 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-9 23:27
你睇下醫生好點,都70+驗孕先

一向唔準更加要驗,一個週期不會排兩次卵架,一個週期兩次深紅好大機會有了,因為深紅除排卵外是懷孕,所以叫你驗,用開紅d爬文都有講,快點驗啦


大宅

積分: 2464


5#
發表於 17-11-10 07:22 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-10 00:55
一向唔準更加要驗,一個週期不會排兩次卵架,一個週期兩次深紅好大機會有了,因為深紅除排卵外是懷孕,所 ...

用左綠d,白板


大宅

積分: 1212


6#
發表於 17-11-10 07:31 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-10 07:22
用左綠d,白板

綠d沒禁敏感,有了都要成個星期才轉


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-11-10 08:04 |只看該作者

回覆樓主:

你不如量埋體温


大宅

積分: 2464


8#
發表於 17-11-10 08:06 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-10 08:04
你不如量埋體温

嗯,我屋企得耳探,會買口探


大宅

積分: 2464


9#
發表於 17-11-10 08:07 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-10 07:31
綠d沒禁敏感,有了都要成個星期才轉

剛再驗紅d變返淺控


別墅

積分: 705


10#
發表於 17-11-10 16:12 |只看該作者
本帖最後由 milsleung912 於 17-11-10 16:13 編輯

似bingo喎, 快啲用多次綠d 睇吓~

btw... 如果經期唔準, 睇中醫調理好啲,
我都係一向月經唔準o既, 我上胎都係靠中醫幫我調經再+紅d先bingo到.


侯爵府

積分: 21275


11#
發表於 17-11-10 16:47 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-9 21:02
經期一向唔準...
幾個月黎一次...紅d亦長期係淺紅...
見到4/11竟然有深紅好開心...

我反而諗緊你係咪多囊


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


12#
發表於 17-11-10 16:58 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-9 21:02
經期一向唔準...
幾個月黎一次...紅d亦長期係淺紅...
見到4/11竟然有深紅好開心...

本帖最後由 kathylala 於 17-11-10 17:01 編輯

本帖最後由 kathylala 於 17-11-10 17:00 編輯

多囊驗紅D會長期有線
好難捉深粗
除非你密住驗,當驗到血紅色,深過對照線,就有機排卵LH值最高峰
我都係多囊
40-50days @cycle
你排卵期有冇拉絲?
我有拉絲再密驗捉到+搵醫生陰照追蹤卵泡
多囊係難點捉正排卵期

睇圖你day69就最深,就似係排卵期


大宅

積分: 2464


13#
發表於 17-11-10 17:00 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-11-10 16:47
我反而諗緊你係咪多囊

我無多囊...但係會長期淺紅,第一次預深紅...但今早用紅d又變回淺紅


大宅

積分: 2464


14#
發表於 17-11-10 17:01 |只看該作者
kathylala 發表於 17-11-10 16:58
本帖最後由 kathylala 於 17-11-10 17:00 編輯

多囊驗紅D會長期有線

我就係個日子宮痛同成個日好攰,好多分泌...第二日就咩都無...


大宅

積分: 2464


15#
發表於 17-11-10 17:02 |只看該作者
milsleung912 發表於 17-11-10 16:12
似bingo喎, 快啲用多次綠d 睇吓~

btw... 如果經期唔準, 睇中醫調理好啲,

我有睇過中醫,都正常唔到..近排好努力地暖宮,艾灸,用暖宮貼,浸腳等等...


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


16#
發表於 17-11-10 18:22 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-10 17:00
我無多囊...但係會長期淺紅,第一次預深紅...但今早用紅d又變回淺紅

你去照過啦?


大宅

積分: 2464


17#
發表於 17-11-10 18:23 |只看該作者
kathylala 發表於 17-11-10 18:22
你去照過啦?

有照過,最近個次照係上年,之後小產


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


18#
發表於 17-11-10 20:12 |只看該作者
panda1006 發表於 17-11-10 18:23
有照過,最近個次照係上年,之後小產

咁你留意下11.4+14-16日係咪黎M


大宅

積分: 2464


19#
發表於 17-11-10 20:51 |只看該作者
kathylala 發表於 17-11-10 20:12
咁你留意下11.4+14-16日係咪黎M

知道


大宅

積分: 2083


20#
發表於 17-11-11 08:31 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得要照多次,因為有人小×或者生過之後會變左多囊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo