立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2464
積分: 1212
panda1006 發表於 17-11-9 21:02 經期一向唔準... 幾個月黎一次...紅d亦長期係淺紅... 見到4/11竟然有深紅好開心...
別墅
積分: 706
Patriciapang 發表於 17-11-9 23:27 你睇下醫生好點,都70+驗孕先
Patriciapang 發表於 17-11-10 00:55 一向唔準更加要驗,一個週期不會排兩次卵架,一個週期兩次深紅好大機會有了,因為深紅除排卵外是懷孕,所 ...
panda1006 發表於 17-11-10 07:22 用左綠d,白板
侯爵府
積分: 21950
freshrose 發表於 17-11-10 08:04 你不如量埋體温
Patriciapang 發表於 17-11-10 07:31 綠d沒禁敏感,有了都要成個星期才轉
積分: 705
積分: 21275
子爵府
積分: 11612
tpcmela 發表於 17-11-10 16:47 我反而諗緊你係咪多囊
kathylala 發表於 17-11-10 16:58 本帖最後由 kathylala 於 17-11-10 17:00 編輯 多囊驗紅D會長期有線
milsleung912 發表於 17-11-10 16:12 似bingo喎, 快啲用多次綠d 睇吓~ btw... 如果經期唔準, 睇中醫調理好啲,
panda1006 發表於 17-11-10 17:00 我無多囊...但係會長期淺紅,第一次預深紅...但今早用紅d又變回淺紅
kathylala 發表於 17-11-10 18:22 你去照過啦?
panda1006 發表於 17-11-10 18:23 有照過,最近個次照係上年,之後小產
kathylala 發表於 17-11-10 20:12 咁你留意下11.4+14-16日係咪黎M
積分: 2083
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy