立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5834
大宅
積分: 2047
cherry113 發表於 17-11-21 08:41 你有冇 CB 排卵棒,check CB 準D!
積分: 1491
poon412 發表於 17-11-21 08:42 我諗緊,支針可能打左d hcg,所以紅d禁深?
Papaloklok 發表於 17-11-21 17:06 醫生同你打咗破卵針?係呀佢有 hcg,紅 d 咁深正常咖 今晚加油!
複式洋房
積分: 388
poon412 發表於 17-11-20 22:57 我由day3開始食5日排卵藥,今日day13打左針,醫生話我左右各有一粒卵,1.5及1.8,內膜1.x,醫生叫我聽晚行 ...
SUKIYAKIB 發表於 17-11-25 15:14 請問可以PM醫生資料同價錢嗎?THX(emoji)(emoji)
積分: 2589
積分: 5534
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy