想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5834


1#
發表於 17-11-20 22:57 |只看該作者
本帖最後由 poon412 於 17-11-20 23:20 編輯

我由day3開始食5日排卵藥,今日day13打左針,醫生話我左右各有一粒卵,1.5及1.8,內膜1.x,醫生叫我聽晚行房。

我到今日分泌多左少少,不過未拉絲,早幾日生左幾粒暗瘡,呢個月經血少左。

剛剛用左紅d呢個情況,妳地覺得正唔正常?有2粒係咪深色d?





myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2047


2#
發表於 17-11-21 08:41 |只看該作者

回覆樓主

你有冇 CB 排卵棒,check CB 準D!


男爵府

積分: 5834


3#
發表於 17-11-21 08:42 |只看該作者
cherry113 發表於 17-11-21 08:41
你有冇 CB 排卵棒,check CB 準D!

我諗緊,支針可能打左d hcg,所以紅d禁深?

點評

la_source    發表於 17-11-21 12:05


大宅

積分: 1491


4#
發表於 17-11-21 17:06 |只看該作者
本帖最後由 Papaloklok 於 17-11-21 17:06 編輯
poon412 發表於 17-11-21 08:42
我諗緊,支針可能打左d hcg,所以紅d禁深?

醫生同你打咗破卵針?係呀佢有 hcg,紅 d 咁深正常咖
今晚加油!


男爵府

積分: 5834


5#
發表於 17-11-21 17:06 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-11-21 17:06
醫生同你打咗破卵針?係呀佢有 hcg,紅 d 咁深正常咖
今晚加油!

我昨晚打,醫生叫我今日do


男爵府

積分: 5834


6#
發表於 17-11-23 12:12 |只看該作者

回覆樓主

呢2日爆晒瘡,係咪同d針藥有關?


複式洋房

積分: 388


7#
發表於 17-11-25 15:14 |只看該作者
poon412 發表於 17-11-20 22:57
我由day3開始食5日排卵藥,今日day13打左針,醫生話我左右各有一粒卵,1.5及1.8,內膜1.x,醫生叫我聽晚行 ...

請問可以PM醫生資料同價錢嗎?THX(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 5834


8#
發表於 17-11-25 22:51 |只看該作者
SUKIYAKIB 發表於 17-11-25 15:14
請問可以PM醫生資料同價錢嗎?THX(emoji)(emoji)

pm左


大宅

積分: 2589


9#
發表於 17-11-27 10:45 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,我都想要醫生info thx


男爵府

積分: 5534

畀面勳章


10#
發表於 17-11-27 10:51 |只看該作者

回覆樓主:

請問係邊位醫生?價錢貴嗎?
hohohohooooooo

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo