想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 103


1#
發表於 17-11-23 23:32 |只看該作者
勞工法例指做滿10個月先有有薪產假,當中既10個月係咪計埋懷孕期?定係要做滿10月後懷孕先有有薪產假呢??


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-11-24 08:50 |只看該作者
LuckC 發表於 17-11-23 23:32
勞工法例指做滿10個月先有有薪產假,當中既10個月係咪計埋懷孕期?定係要做滿10月後懷孕先有有薪產假呢??
...

簡單d理解就係你放產假第一日已經要係公司做滿40 周


男爵府

積分: 5145


3#
發表於 17-11-26 20:41 |只看該作者
樓上正確
所以入職後三個月先有就好啲
一來過試用期
二來早產少少都過40wk


男爵府

積分: 7599


4#
發表於 17-11-27 08:43 |只看該作者

回覆樓主

只要放產假嘅第一日喺公司做夠40周就得,計埋懷孕期嘅


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo