想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3452


1#
發表於 17-11-27 11:29 |只看該作者
我自從在政府醫院打完5 日排卵針之后一直都好攰,之後仲有發燒但訓一覺又可能退燒。已經打完針差不多二星期但仍然會攰,打緊果幾曰仲誇。個胸同肚就由放精后二天一直開始痛,個肚就好似谷M 咁,已經超過一星期都係咁痛,個胸又係脹到店下都痛。其實打排卵針同破卵針係咪會有咁嘅反應?但其實過左咁耐照計咩藥都過曬。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo