爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2247


1#
發表於 05-4-14 14:22 |只看該作者

各位爸爸知唔知?

我想問各位爸爸,你o地覺得x BOX or PS2邊部機好o的呢,因為我想送其中一部俾我老公作父親節禮物 ?


伯爵府

積分: 15536


2#
發表於 05-4-14 15:21 |只看該作者

Re: 各位爸爸知唔知?

xBOX ~~~~畫面質素最好最靚, 但係體積大. 多數game可以上live玩 (要申請, 須另外付月費), 大人玩battle game, 格鬥game最正. 小朋友game唔多, 大部份game操作組合較複雜.
PS2 ~~~~~多GAME, 小朋友玩就多D選擇, 遊戲配件多完化. 沒有live服務. 對要求不多, 簡單操作的遊戲玩家最好.


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


3#
發表於 05-4-14 15:37 |只看該作者

Re: 各位爸爸知唔知?

如果係我一定要PS2~~遊戲選擇多, 畫面質素亦唔差, 又有好多親子遊戲, 最重要係有"番簡"


男爵府

積分: 8421


4#
發表於 05-4-15 03:33 |只看該作者

Re: 各位爸爸知唔知?

yes, ps2有"番簡", this is the main point

xbox傳聞就黎出xbox2~~


大宅

積分: 2247


5#
發表於 05-4-15 13:35 |只看該作者

Re: 各位爸爸知唔知?

請問O係邊到買好呢??(PS2)
咁使唔使改裝先玩到正版呢??THANKS

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo