立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5530
第二次iui 又失敗左
11/10 DD 但仲未月經到
但感覺到差不多黎 因爲個肚好谷
有咩方法令佢快啲黎?
C6 唔知安慰我定咩⋯⋯
佢話預左iui 唔成功
話醫院程序要3次iui 再 ivf
話iui 得10几個%成功率好低
但我覺得由0~10已經高左啦⋯⋯唉!!
大宅
積分: 3825
積分: 2233
複式洋房
積分: 432
debby51 發表於 17-10-12 16:48 我都係2次失敗左,感覺好似倒錢落海。 完全明白你而家感受,老公答失敗預左既,其實比自然懷孕多少少機會, ...
佢要我試3次iui 唔成功先安排我做ivf
別墅
積分: 566
debby51 發表於 17-10-12 17:19 回覆 bamamaba 的帖子 做左兩次就無做,而家呢個月做ivf,希望一齊順利吧!你會再試?
洋房
積分: 60
積分: 1125
積分: 7022
禁止訪問
積分: 35
積分: 930
bamamaba 發表於 17-10-18 08:43 想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性 係咪可以排除宮外孕架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy