想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5530


1#
發表於 17-10-12 16:37 |只看該作者

第二次iui 又失敗左

11/10 DD 但仲未月經到

但感覺到差不多黎
因爲個肚好谷

有咩方法令佢快啲黎?





C6 唔知安慰我定咩⋯⋯

佢話預左iui 唔成功

話醫院程序要3次iui 再 ivf

話iui 得10几個%成功率好低

但我覺得由0~10已經高左啦⋯⋯唉!!


大宅

積分: 3825


2#
發表於 17-10-12 16:48 |只看該作者
我都係2次失敗左,感覺好似倒錢落海。
完全明白你而家感受,老公答失敗預左既,其實比自然懷孕多少少機會,所以佢話唔覺得係d乜。我立場係我又要打針受苦,唉…


男爵府

積分: 5530


3#
發表於 17-10-12 17:06 |只看該作者
回覆 debby51 的帖子

無錯 ,佢成日話一次唔得咪第二次再唔得就第三次囉!佢都唔明,你估真係唔痛架咩!身心靈都好疲累架


大宅

積分: 3825


4#
發表於 17-10-12 17:19 |只看該作者
回覆 bamamaba 的帖子

做左兩次就無做,而家呢個月做ivf,希望一齊順利吧!你會再試?
Iui我覺得這些機會不是我!我2個朋友做1次就得,心諗係咪咁易呀!


大宅

積分: 2233


5#
發表於 17-10-12 19:18 |只看該作者
我也是岩岩第二次iui 失敗了,正在考慮ivf ......


複式洋房

積分: 432


6#
發表於 17-10-12 19:20 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 16:48
我都係2次失敗左,感覺好似倒錢落海。
完全明白你而家感受,老公答失敗預左既,其實比自然懷孕多少少機會, ...

男人永遠都係輕鬆果個!受苦只有我們!


男爵府

積分: 5530


7#
發表於 17-10-12 19:57 |只看該作者
回覆 debby51 的帖子

我會再做第三次iui 因為係醫院公家做

佢要我試3次iui 唔成功先安排我做ivf



男爵府

積分: 5530


8#
發表於 17-10-12 19:59 |只看該作者
個肚有時好似谷m咁痛 但仲未流出

有咩方法令佢快啲黎架


別墅

積分: 566


9#
發表於 17-10-12 20:05 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cecaceca 於 17-10-12 20:05 編輯

我都係第二次失敗左大家諗住邊度做ivf?


別墅

積分: 566


10#
發表於 17-10-12 20:06 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 17:19
回覆 bamamaba 的帖子

做左兩次就無做,而家呢個月做ivf,希望一齊順利吧!你會再試?

你係邊度做呀?我考慮緊香港定台灣


大宅

積分: 3825


11#
發表於 17-10-12 20:16 |只看該作者
回覆 cecaceca 的帖子

之前係威記私家症做左2次iui,連埋驗呢樣那樣用左4萬幾。跟住就排到威記公家ivf,因為我有記錄做左2次iui,就唔駛我再試3次,iui後等左1年就可以做ivf。
由排期到做,排左3年幾。


男爵府

積分: 5530


12#
發表於 17-10-16 20:15 |只看該作者
月經小姐仲未到呀

11/10 DD

乜唔係食左排卵藥同iui 個經期會調教得好準架咩?


洋房

積分: 60


13#
發表於 17-10-17 12:26 |只看該作者
回覆 bamamaba 的帖子

我第2之iui fail, 自己本身經期都準,今次又打針又食藥都一樣準時黎..我都諗梗好唔好比多次機會,做多次iui定直接做ivf,但ivf真係好貴...唉...


大宅

積分: 1125


14#
發表於 17-10-17 19:07 |只看該作者

回覆樓主:

試下食埋雞泡膠


男爵府

積分: 7022


15#
發表於 17-10-17 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

唔好意思, 我想請教吓你地。 我今個cycle都第一次做iui, 但我食掛卵藥(5日), 今日見醫生佢話聽日可以放精。 但我上網睇, 做iui係要打一支破卵針。 問醫生係咪要打針,。佢話唔需要!點解會咁hea架?!係咪明知我無可能成功所以hea我(因為我都接近40)


禁止訪問

積分: 35


16#
發表於 17-10-17 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5530


17#
發表於 17-10-18 00:37 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我就係今次唔使打排卵針,見醫生照完超聲波就同我講聽日放精,佢話如果排左卵夠大就唔使打破卵針喎!
PS:雖則佢講既係岩,但我都覺得佢係hea 我囉


大宅

積分: 3825


18#
發表於 17-10-18 07:32 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

打破卵針係可以計算到d卵幾時排,增加機會。2次我都有打到。
個醫生未必hea你既,抽血超聲波可能反應到你排卵係幾時,就真係唔駛打。


男爵府

積分: 5530


19#
發表於 17-10-18 08:43 |只看該作者
想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性
係咪可以排除宮外孕架?


別墅

積分: 930


20#
發表於 17-10-18 09:35 |只看該作者
bamamaba 發表於 17-10-18 08:43
想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性
係咪可以排除宮外孕架?

宮外孕要去照聲波,睇下個子宮有無胎long,我小產個次去照,照到疑似係胎long,佢話應該唔係宮外孕,到最後見紅入醫院後自行排出。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo