想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3678


1#
發表於 17-10-5 22:35 |只看該作者
DD 一向唔準...所以計唔到day 幾...亦都冇用紅d check 排卵既習慣...7月尾化學左一次...前兩日有黃色杰分泌...今日有一pat 分泌加血...都算大pat...之後就冇再流啡/血...會唔會係著床血呢??

PS...30/9 check 過綠d 得一條線


大宅

積分: 1876


2#
發表於 17-10-5 22:59 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-5 22:35
DD 一向唔準...所以計唔到day 幾...亦都冇用紅d check 排卵既習慣...7月尾化學左一次...前兩日有黃色杰分泌 ...

會唔會排卵期出血?
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 3678


3#
發表於 17-10-5 23:12 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-5 22:59
會唔會排卵期出血?

我都唔清楚不過我1/10晚dodo 過!!


大宅

積分: 1876


4#
發表於 17-10-5 23:33 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-5 23:12
我都唔清楚不過我1/10晚dodo 過!!

似係...

你平時cycle 幾多日架

今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 3678


5#
發表於 17-10-5 23:44 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-5 23:33
似係...

你平時cycle 幾多日架

似係排卵血定著床血
我cycle 好唔穩定...有時2~3個月先一次...對上一次m 已經係化學個次...即係7月尾...直到而家都冇黎過!


大宅

積分: 1876


6#
發表於 17-10-6 07:54 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-5 23:44
似係排卵血定著床血
我cycle 好唔穩定...有時2~3個月先一次...對上一次m 已經係化學個次...即係7 ...

似係排卵期出血。

係真既話,要搵中醫補一補,排卵期出血唔好的
今天再大的事,明天就是故事


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-10-6 08:31 |只看該作者

回覆樓主:

著床血無咁早,我係排卵後第12 日先有著床血


大宅

積分: 3678


8#
發表於 17-10-6 09:05 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-6 07:54
似係排卵期出血。

係真既話,要搵中醫補一補,排卵期出血唔好的

好的!謝謝


大宅

積分: 3678


9#
發表於 17-10-6 09:05 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 08:31
著床血無咁早,我係排卵後第12 日先有著床血

知道了


大宅

積分: 1876


10#
發表於 17-10-6 19:29 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-6 09:05
好的!謝謝

Keep好身體好快中,祝你好孕成功
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 1024


11#
發表於 17-10-10 14:08 |只看該作者
我27號check紅啲深粗!應該係排?
當日有dodo,8號去廁所抹果陣有少少啡啡地!
9號有少少流啡,今日又係去廁所排先有!
我諗住過多2日先驗,希望成功!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo