立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3678
積分: 1876
BBmaruko 發表於 17-10-5 22:35 DD 一向唔準...所以計唔到day 幾...亦都冇用紅d check 排卵既習慣...7月尾化學左一次...前兩日有黃色杰分泌 ...
珍妮仔 發表於 17-10-5 22:59 會唔會排卵期出血?
BBmaruko 發表於 17-10-5 23:12 我都唔清楚不過我1/10晚dodo 過!!
珍妮仔 發表於 17-10-5 23:33 似係... 你平時cycle 幾多日架
BBmaruko 發表於 17-10-5 23:44 似係排卵血定著床血 我cycle 好唔穩定...有時2~3個月先一次...對上一次m 已經係化學個次...即係7 ...
侯爵府
積分: 21950
珍妮仔 發表於 17-10-6 07:54 似係排卵期出血。 係真既話,要搵中醫補一補,排卵期出血唔好的
freshrose 發表於 17-10-6 08:31 著床血無咁早,我係排卵後第12 日先有著床血
BBmaruko 發表於 17-10-6 09:05 好的!謝謝
積分: 1024
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy