跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4340

BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-1-7 18:23 |只看該作者
而家同亞仔番緊 "黃埔Playhouse" 嘅playgroup ... 我想問問有無D咩好嘅介紹下呢?


男爵府

積分: 8253


2#
發表於 13-1-8 11:21 |只看該作者
我地都住黃埔
仔仔返緊蒙特梭利playgroup,系TST


男爵府

積分: 7405


3#
發表於 13-1-11 16:32 |只看該作者
有, 但上完這個COURSE暫時不會再上, 因太細, 根本知在做什麼.


男爵府

積分: 7520


4#
發表於 13-1-14 09:31 |只看該作者
可以到土瓜灣樂民新邨東華三院有得讀,我妹妹上過話超好又好平,我都打算報,但未有時間到入會,我仔仔現在另一間讀。


複式洋房

積分: 279


5#
發表於 13-1-29 13:01 |只看該作者

回覆:有無番playgroup呀?

有,九個月大開始番到依家




伯爵府

積分: 15212


6#
發表於 13-2-21 01:11 |只看該作者

引用:我地都住黃埔仔仔返緊蒙特梭利playgroup,

原帖由 minirat 於 13-01-08 發表
我地都住黃埔
仔仔返緊蒙特梭利playgroup,系TST
係咪Korea montessori??



點評

minirat  Bambino Montessori Home  發表於 13-2-22 12:52


別墅

積分: 970


7#
發表於 13-3-28 17:59 |只看該作者

回覆:mabel_yu 的帖子

我個仔一歲起返 noble place. 掂!




複式洋房

積分: 213


8#
發表於 13-4-10 08:50 |只看該作者

回覆:有無番playgroup呀?

有呀!
阿囡岩岩返左1個月, 之前都要陪佢返 呢家 Miss話佢可以自己返了!




大宅

積分: 4340

BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-9-16 21:03 |只看該作者
回覆 minirat 的帖子

咁而家番成點呢?


男爵府

積分: 8253


10#
發表於 13-9-17 09:18 |只看該作者
已經無返蒙特梭利playgroup
我仔仔返了半年,覺得作用不大
可能返的時間太短,因為蒙特梭利不是一時半刻可以見到效果的
他上個月開始正式返Nursery
3個星期已經見到明顯進步
返屋企會唱幾首普通話同英文歌仔,七情上面,勁搞笑!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo