跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1398


1#
發表於 13-3-18 14:51 |只看該作者
阿仔食飯時, 走來走去, 叫佢坐定定, 向我發脾氣
我同佢講叫佢同我講對唔住, 同坐定定, 先會俾佢食飯,
佢牛咁眼睇住我, 唔食
最後唔俾佢食飯, 其他都唔俾


***妳們的牛仔牛女有冇試過類似的情況呀?*****


別墅

積分: 507


2#
發表於 13-3-19 22:32 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

我個仔係0911B
响佢2歲幾開始已經有咁既問題出現,我用左3晚時間迫佢要坐响張櫈度,佢一落地就我就捉返佢上張櫈度,同佢講食緊飯唔可以周圍走,要食完先可以落地,佢喊到死都唔比佢落地,等佢冷靜返再氹返佢食飯,亦再同佢講食飯係唔可以落地,之後如果佢冇落地就讚佢叻,佢喊左3晚,之後已經唔會落地,知道食飯時間係要坐响櫈度,唔再周圍走


大宅

積分: 1398


3#
發表於 13-3-21 20:20 |只看該作者
回覆 wawa1122 的帖子

有我的長輩係度
佢先會係咁, 不過經過上次之後
叫一叫佢就好d, 之後又再嚟


男爵府

積分: 5689

環保接龍勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-4-2 09:57 |只看該作者
勁牛,話唔食就唔食


水晶宮

積分: 68146

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-4-13 14:45 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

我隻牛女皮氣都好臭又惡




伯爵府

積分: 18401

醒目開學勳章


6#
發表於 13-4-26 14:32 |只看該作者
由細到大都係坐定定食飯,20分鐘內食完.
3歲幾或4歲會明白家長意思,多d講,多堅持一定有改善
***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


大宅

積分: 2048


7#
發表於 13-7-16 21:24 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

係超級牛呀!


男爵府

積分: 6766

BK Milk勳章


8#
發表於 13-8-14 01:33 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

都會有脾氣所以要罰佢將佢最愛既野收起


別墅

積分: 679


9#
發表於 13-8-22 10:15 |只看該作者
我女有時要 成 半粒鐘架..唔係成日 可以..但睥氣 一時時.. 大多數好安靜..有發起牛脾氣.就真是無她符..


別墅

積分: 594


10#
發表於 13-9-5 19:27 |只看該作者
囝囝對住我會收斂啲,脾氣無咁臭,但對住老爺奶奶同爸爸就超牛!!!因為佢哋太寵壞佢喇!
激死我!


伯爵府

積分: 17948


11#
發表於 13-9-15 21:51 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

我女食飯都係好麻煩,食2啖行左去,打試過,過左時間收碗試過,食吾哂吾比夜奶都試過,食餐飯食成個鐘,餵佢食就2,3個字就食哂。


複式洋房

積分: 349


12#
發表於 13-9-17 09:27 |只看該作者

回覆:牛仔牛女門的牛脾氣

你哋都係對住1隻小牛,我對住對牛父女真投降
2個都係話咗點就點,講極唔聽

我個牛公主餵佢都要食成個鐘,佢唔係周圍走係含住啖飯唔肯吞,催佢2次佢就反胃嘔返啖飯出嚟




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo