跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12948


1#
發表於 13-7-30 13:00 |只看該作者
去咗EK先知有私小呢排放榜收2014-15年度小一生, 即是說小朋友9月讀K2便要準備報直資和私小, 因為直資及私小會早過津校自行收生階段接受學生申請.

我哋2010年1月BB今年9月讀K1, 明年9月讀K2. 明年我哋呢班父母就要展開升小鋪路大長征啦, 祝大家好運!
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-8-26 14:03 |只看該作者
咁快咩?
不過我都唸定邊2間ga la, 而且佢幼稚園好多都係派哩2間既, 應該唔會太worry~


男爵府

積分: 6643


3#
發表於 13-9-10 00:47 |只看該作者

回覆:我唔知道K2就要開始報小學

乜唔係升上k3先選小學咩???


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


4#
發表於 13-9-14 21:30 |只看該作者
puiyee_joey 發表於 13-9-10 00:47
乜唔係升上k3先選小學咩???
樓主好似講直資私小? 官津自行收生係K3九月交表...


子爵府

積分: 12948


5#
發表於 13-9-15 13:22 |只看該作者
wgcw1210 發表於 13-9-14 21:30
樓主好似講直資私小? 官津自行收生係K3九月交表...
自行收生及派位都無乜把握, 緊係想報D直資私小, 原來K2已報名... 唔知係乜嘢月份??
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


6#
發表於 13-9-15 14:36 |只看該作者
蝦米豬 發表於 13-9-15 13:22
自行收生及派位都無乜把握, 緊係想報D直資私小, 原來K2已報名... 唔知係乜嘢月份?? ...
其實我都唔係好清楚... 我記得EK有條link係講各間學校0既簡介會幾時會搞... 其實我唔係咁想報私小同直資, 不過我都會今年開始聽下八下...
另一個幾好0既消息來源會係自己小朋友0既師兄師姐0既家長, 可以0既話, 盡量識下自己學校K2/K3 D家長, 佢地D消息好快


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


7#
發表於 13-9-15 15:27 |只看該作者
回覆 蝦米豬 的帖子

比你咁問一問, 我上網去八左少少, 我睇左兩間有朋友讀緊0既直資
優才書院14/15年度小一收生, 13年4月初簡介會, 之後開始派表, 至13年5月底截止

播道書院14/15年度小一收生, 13年7/8月簡介會, 13年9月截止

我地0既小朋友應該係呢個9月開始K1, 16/17年入讀小一, 若以上兩間0既收生/報名時間不變, 睇黎係K2下學期開始要留意下, 而家其實都好透明, 資料上晒學校個網, 呢年開始八定, 個心就定D囉...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo