跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 264


1#
發表於 13-8-29 06:01 |只看該作者
今日係第一日返k1,但剛醒起仲未帶呀女打水痘針,依家打又怕佢開學適應期發燒唔舒服,但又唔放心,怕全日班感染機會大,又怕會傳染細b,打唔打好呢?


大宅

積分: 4645


2#
發表於 13-8-30 19:27 |只看該作者
打左好d..


複式洋房

積分: 264


3#
發表於 13-8-31 14:54 |只看該作者

回覆:開學先記得未打水痘針,仲打唔打好呢?

今朝打咗lu! $550,醫生仲話好少會有發燒情況,安心晒


大宅

積分: 1229


4#
發表於 13-9-2 16:09 |只看該作者
打穩陣D


洋房

積分: 45


5#
發表於 13-9-13 04:47 |只看該作者
回覆 winchan60 的帖子

你好啊,可以Pm資料我,你打水痘針嘅診所電話同地址嗎,Thx


複式洋房

積分: 264


6#
發表於 13-9-16 15:05 |只看該作者

引用:回覆+winchan60+的帖子你好啊,可以Pm資料

原帖由 kelvinhung 於 13-09-13 發表
回覆 winchan60 的帖子

你好啊,可以Pm資料我,你打水痘針嘅診所電話同地址嗎,Thx ...
已pm


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo