跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6293

夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-1-26 10:04 |只看該作者
話算琴日睇新聞講奶粉問題,我就無端端講左一下“痴線“,點知我個仔即刻跟住發個(線)音所以真係唔好立亂講粗口


大宅

積分: 1378

畀面勳章


2#
發表於 13-2-1 14:41 |只看該作者
係呀係呀...我個女都係好快就跟我講CHI呀...之後我地改用ABC來代替, 不過真係好難改到口...


男爵府

積分: 5512


3#
發表於 13-2-14 00:21 |只看該作者

回覆:講野真係要小心d

Yes!! Exactly!!




洋房

積分: 74


4#
發表於 13-7-27 00:27 |只看該作者
同意同意.
一歲幾兩歲既小朋友直頭係一部 copying machine.

點評

patpat_law  贊同  發表於 13-8-19 12:57


男爵府

積分: 8085


5#
發表於 13-9-9 21:48 |只看該作者
係呀
有次我好細聲咁講
我個妹聽吾到
我c6聽到係咁好大聲咁問我
咩呀 你頭先講痴線
係咪講左痴線呀

跟住比我鬧
你明知我講得咁細聲
你都仲要咁大聲不斷重複
你明知個女依家個女學緊講野
你就吾好咁大聲講啲粗俗語言啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo