跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1707


1#
發表於 13-4-26 18:55 |只看該作者
我囝囝無論晏覺定夜晚都唔願訓!每次只能狠心迫佢落床唔理佢由佢喊二十分鐘至訓!由細到太佢都係—個人訓無問題,但自歲半起就唔肯訓,你哋BB呢?


子爵府

積分: 10773

趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-5-7 14:08 |只看該作者
DEJAFU234 發表於 13-4-26 18:55
我囝囝無論晏覺定夜晚都唔願訓!每次只能狠心迫佢落床唔理佢由佢喊二十分鐘至訓!由細到太佢都係—個人訓無 ...

係唔係精力太多要放電? 一係唔好俾午睡,只係訓夜晚,多去公園,跑,體能等等消耗精力睇下係唔係好d ?
我果個夜晚唔願訓,要玩,成日搞到11點幾12點先訓,佢返上午班架。


大宅

積分: 1707


3#
發表於 13-5-9 17:03 |只看該作者

引用:Quote:DEJAFU234+發表於+13-4-26+18:55+我

原帖由 lingan 於 13-05-07 發表
係唔係精力太多要放電? 一係唔好俾午睡,只係訓夜晚,多去公園,跑,體能等等消耗精力睇下係唔係好d ?
我 ...
真係好恐怖,精力旺勝!其實好多時我見我BB係巳經眼訓打晒喊路,不過叫佢訓佢死都唔肯,要強硬迫佢夾住佢響床一齊訓至得!

點評

lingan  same here  發表於 13-5-9 17:24


洋房

積分: 31


4#
發表於 13-7-5 19:09 |只看該作者

回覆:囝囝唔願訓!點算?

我會播柔和的音樂同佢訓,好得!





別墅

積分: 739


5#
發表於 13-8-22 09:38 |只看該作者
本帖最後由 afro_maggie 於 13-8-22 09:40 編輯
DEJAFU234 發表於 13-4-26 18:55
我囝囝無論晏覺定夜晚都唔願訓!每次只能狠心迫佢落床唔理佢由佢喊二十分鐘至訓!由細到太佢都係—個人訓無 ...

同我個 be 一樣, 佢早晚都唔肯瞓覺, 我tum 極佢都唔瞓,

佢話我唔鐘意瞓覺覺根ma, 叫佢合埋眼仔佢話我想要睇野,

最鐘意拎埋本書入黎叫我同佢睇, 睇完一本又一本,

同佢講數只睇一本佢話要睇TEN 個, 唔睇書又同d 公仔玩,

一係自己唱歌, 已經熄埋燈佢都係響度玩,

又整呢樣又整果樣, 真係比佢激死!!


終於要佢老豆入黎打佢pat pat 喊住先瞓,


真係唔打唔肯瞓. 而家放暑假, 開學返8點都唔知點算.


別墅

積分: 570


6#
發表於 13-9-9 22:52 |只看該作者
我個仔都係。唯有全家人熄燈,請爸爸代媽媽陪瞓佢先乖乖瞓覺。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo