跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1126


1#
發表於 13-7-15 13:48 |只看該作者
會說很長台孑嗎?


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 13-7-15 14:41 |只看該作者
回覆 mandy_so8382 的帖子

我女兩歲半可以和大人正常對話~


大宅

積分: 1126


3#
發表於 13-7-15 14:46 |只看該作者

回覆:兩歲三個月bb說話情况

我個女近呢排成日講:驚驚吖,唔驚唔驚。
快D快D。係識講,但唔係長句子,唔知算唔算慢呢?


男爵府

積分: 7845


4#
發表於 13-7-16 23:22 |只看該作者
我女5月中出世, 26個月而家都講到長句子, 但唔算流暢
例如: 因為車車跌左落地所以壞左喇


子爵府

積分: 13070

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 睛靈勳章


5#
發表於 13-7-20 08:21 |只看該作者
我個B可以同人溝通到, 基本上咩單字都識, 句子方面就可以講D簡單既,例如媽媽去左邊、我要去公園


複式洋房

積分: 126


6#
發表於 13-7-26 04:57 |只看該作者

回覆:mandalau 的帖子

係啊,宜家的溝通好有趣,聽到七八成,佢地會用佢所識的去組織一句說話,聽聽下又有D味道,吹佢唔脹




男爵府

積分: 8279


7#
發表於 13-7-27 17:05 |只看該作者
not yet for my baby


大宅

積分: 2272


8#
發表於 13-7-31 11:56 |只看該作者

回覆:兩歲三個月bb說話情况

我都覺好有趣,會表達完整一句話,有次我遅了起身,佢主動滙報,話頭先同爸爸落街買早餐呀,又話出面返黎落雨,又話電視有超人唔好睇,好搞笑




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


9#
發表於 13-8-1 18:23 |只看該作者

回覆:兩歲三個月bb說話情况

我仔語言較慢,淨識單字,但他可以順序讀出a-z, 英文1-10, 其實係咪大部分兩歲幾的小朋友都識?


大宅

積分: 1332


10#
發表於 13-8-1 21:16 |只看該作者

回覆:兩歲三個月bb說話情况

有次我 close 左房門,佢話:點解閂左門既?點解唔比我入既?




複式洋房

積分: 387


11#
發表於 13-8-4 13:59 |只看該作者
仔仔兩歲兩個月,識講句子。
例如:唔該媽咪抱BB,我想睇碟/YOUTUBE,DADA訓左,冇得食。

識1-10,但成日都跳左6同8,
識A-C,其餘嫌太長,唔肯講。

有d新學既字詞,未讀得正音。
而家教緊佢顏色同形狀。

P.S 冇上過Playgroup。


複式洋房

積分: 349


12#
發表於 13-8-21 00:37 |只看該作者
我囝囝兩歲3個月喇,仲未肯講野,去健康院檢查時check倒屬於言語遲緩,要轉介去尤德夫人排期見言語治療師,果樹啲姑娘話快可能要等半年,慢就要等一年,建議早啲俾囝囝讀書,對佢講野有幫助,依家返左一個星期n班,雖然返學喊多過玩,但夜晚同囝囝玩嘅時候覺得佢多左發音。


大宅

積分: 1126


13#
發表於 13-8-22 16:20 |只看該作者

回覆:Blueskysasa 的帖子

希望n1真係有挈助.我個女呢期興叫人一齊玩.但就变左叫:支支慢吖


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


14#
發表於 13-9-10 16:38 |只看該作者

回覆:兩歲三個月bb說話情况

女女兩歲三個月基本能和陌生的成人溝通,講長句子:「我病病打乞啑,今日無返學」、「呢個比我玩得唔得呀?」

但仲在搶玩具階段





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo