跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 579


1#
發表於 13-2-5 14:07 |只看該作者
近排一晚醒四五次,又無唔舒服,有無人知究竟發生乜事呀?




大宅

積分: 2687


2#
發表於 13-2-6 16:05 |只看該作者
回覆 Quotientko 的帖子

我仔仔都有, 有時仲發開口夢OR喊醒, 之後又無事訓返, 可能佢地腦仔多野記同諗, 有時玩得太癲OR有D事令佢地上心就會訓覺都記住~所以唔洗太擔心~大個既表現~


男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


3#
發表於 13-2-6 18:17 |只看該作者

回覆:好恐怖,一晚醒幾次

我囡囡都有這情況,訓訓下哭好幾次~
可能玩得太利害,同埋開始識諗野

保嬰丹/七星茶會有幫助嗎?




別墅

積分: 579


4#
發表於 13-2-7 08:56 |只看該作者

回覆:好恐怖,一晚醒幾次

我最怕我個女已變成習慣,晩晚半夜起身叫我入去倍佢,然後瞓番!





大宅

積分: 1061


5#
發表於 13-2-28 08:57 |只看該作者

回覆:好恐怖,一晚醒幾次

我個仔又係晚晚醒,仲要係喊醒,都唔知可以點攪




大宅

積分: 2201


6#
發表於 13-3-25 09:50 |只看該作者

回覆:好恐怖,一晚醒幾次

我個一樣…已經訓我床,係我隔離‼今日隻仲衰,呃我話搵工人姐姐,點知實情係出廳玩。我要捉返佢,又喊又叫扭計非常!5點幾搞到8點先訓返‼ 好彩我放假,否則,點返工呀?佢1點先訓著ga晚黑




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 13-8-26 10:35 |只看該作者
本帖最後由 幸福謝師奶 於 13-8-26 10:35 編輯

我大仔1yrs 左右就開始咁喇....依家3yrs半, 仍然一晚大叫/喊幾次呀.....我都冇計lu


別墅

積分: 579


8#
發表於 13-8-26 17:36 |只看該作者

回覆:幸福謝師奶 的帖子

本帖最後由 幸福謝師奶 於 13-8-27 11:07 編輯

我個女到而家都係一定大叫一次,直至有人陪佢瞓!激死





我已經同佢訓GA LA, 都係咁呀!!!


複式洋房

積分: 191


9#
發表於 13-8-29 17:09 |只看該作者

回覆:好恐怖,一晚醒幾次

我仔仔都係咁,我通常比保嬰丹佢食,好似好d。




別墅

積分: 579


10#
發表於 13-8-29 23:47 |只看該作者

回覆:HsuMama 的帖子

唔通晚晩食咩!唉!




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 13-8-31 10:39 |只看該作者
琴日我媽問左D 師奶朋友,佢地教我媽日頭唔好比小朋友玩得咁癲....另外拎爸爸著過洗左既SOCKS, 當小朋友訓覺時放起佢心口....

我琴晚試左呀, 冇叫過呀 如果真係WORK 就好喇~


別墅

積分: 579


12#
發表於 13-8-31 10:51 |只看該作者

回覆:幸福謝師奶 的帖子

Thank you! 乜都要試試!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo