跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 623


1#
發表於 13-3-12 11:31 |只看該作者
如何令小朋友乖乖地食藥?




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-3-13 11:38 |只看該作者
我仔2yrs前都係要灌藥ga, 唔肯食...要幾個人捉實佢先肯...
大大下先肯食, 不過都係要搵野氹佢, 如比手機佢玩..


大宅

積分: 3365

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-3-16 21:27 |只看該作者
我仔好開心咁食完一支又一支,無呢個煩惱...


男爵府

積分: 9418


4#
發表於 13-5-13 16:35 |只看該作者

回覆:如何乖乖地食藥

我囡歲半前好少病,當第一次吃藥時要幾人捉住手腳、頭、身軀,一人負責灌,又嘔、又吐、又濁親,非常狠狽,但兩歲返學後就經常病,可能大d佢怕左捉住佢黎食,又知掙扎極都係要食,居然乖乖就範不用捉自己食





男爵府

積分: 9875

畀面勳章


5#
發表於 13-5-26 13:13 |只看該作者
有媽媽教過用藥水整jello..... 我未試過

que sera sera! 認識你讓我更富有。


禁止訪問

積分: 758


6#
發表於 13-8-20 21:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1262

睛靈勳章


7#
發表於 13-8-26 11:05 |只看該作者
佢地而家錦大個. 基本上會明白你講的野. 真係唔可以用"力" 迫佢. 佢地會更加唔鐘意.

我會同我仔仔講點解要食. 如佢發燒. 同佢講佢個肚入邊發生火警....


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-8-26 14:02 |只看該作者
最近婆婆有新招呀, 就係扮老師打電話返屋企....因為我阿仔好聽佢老師話, 佢一聽到電話響, 我地就即話係老師打來喇, 快d 食呀, 一陣比老公話,咁佢就會好快食左佢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo