跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1531


1#
發表於 13-6-25 17:07 |只看該作者
一直無留意阿女咬字, 直到最近見到一D同齡小朋友, 個個講野好清楚, 先發現阿女講野咬字好唔清.

大家有無咁既情況? 而家咬字唔清係正常, 定係要搵言語治療呢?


大宅

積分: 3817


2#
發表於 13-6-25 17:12 |只看該作者

回覆:咬字唔清

我個女都係咁,我覺得可能跟工人姐姐有關。我依家會教佢讀下三字經,我覺得有幫助


大宅

積分: 1531


3#
發表於 13-6-25 17:42 |只看該作者
我都覺得同工人姐姐有關, 佢講英文好似準確過講中文mouth:

而家諗住要我同老公喺屋企只講中文, 唔准中英夾雜. 始終做言語治療都唔平...


大宅

積分: 2405


4#
發表於 13-8-20 17:24 |只看該作者
我都有工人姐姐,但我個囡的中文發音都好清楚,其實你同囝囡講嘢都要清晰口形誇張一點,如聽到她講錯要即時更正,叫她看住你的口形講一次,但要輕鬆D教她,不要把她嚇怕。


珍珠宮

積分: 31256


5#
發表於 13-8-21 12:01 |只看該作者
babyfifi 發表於 13-6-25 17:07
一直無留意阿女咬字, 直到最近見到一D同齡小朋友, 個個講野好清楚, 先發現阿女講野咬字好唔清.

大家有無 ...

我個仔有時都係咁..我就一個音一個音咁叫佢跟我讀.佢下星期開始K1, 諗住等佢返下學問下老師咩意見先.

點評

babyfifi    發表於 13-8-26 17:32


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 13-8-26 10:27 |只看該作者
我仔都係咁呀, 依家3yrs半都咬字唔太清, 老師都發現到, 佢就叫我地多d 同佢講野, 一錯就叫佢讀返正


大宅

積分: 1531


7#
發表於 13-8-26 17:31 |只看該作者
本帖最後由 幸福謝師奶 於 13-8-26 17:55 編輯

回覆 幸福謝師奶 的帖子

唔知有無練習可以做呢..?


我地都同佢講好多野...不過我仔有d 怕羞, 叫佢講多幾次,佢就會愈講愈細聲/ 唔肯再講,所以我都想知有咩方法,哈

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo