跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1143


1#
發表於 13-8-20 23:10 |只看該作者
下星期佢返k1 喇, 大得好快。


男爵府

積分: 7346


2#
發表於 13-8-22 14:48 |只看該作者
係呀! 依家可以同佢傾計TIM LA, 時間過得好快


大宅

積分: 1143


3#
發表於 13-8-24 09:29 |只看該作者

引用:係呀!+依家可以同佢傾計TIM+LA,+時間過得好

原帖由 hkgiggsy 於 13-08-22 發表
係呀! 依家可以同佢傾計TIM LA, 時間過得好快
好搞笑講好多野, 亂講的


子爵府

積分: 11811


4#
發表於 13-8-24 17:15 |只看該作者

回覆:返學

我囝囝番開n,9月會轉新學校番k1,希望唔好喊啦!



男爵府

積分: 7346


5#
發表於 13-8-27 11:47 |只看該作者
charmingsam 發表於 13-8-24 17:15
我囝囝番開n,9月會轉新學校番k1,希望唔好喊啦!

我個仔都係轉校, 明天開學啦! 我都有D緊張, 希望佢好快適應新生活啦! 加油!


子爵府

積分: 11811


6#
發表於 13-8-27 12:03 |只看該作者
hkgiggsy 發表於 13-8-27 11:47
我個仔都係轉校, 明天開學啦! 我都有D緊張, 希望佢好快適應新生活啦! 加油! ...
一齊加油呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo