跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 13


1#
發表於 13-7-18 22:07 |只看該作者
我個女5歲仲要早晚食餐奶奶,不過我食開美xx...見牛xx都好似ok...仲要平幾十蚊所以想轉,有冇人食開?好唔好?




別墅

積分: 628


2#
發表於 13-7-19 00:54 |只看該作者

回覆:applechan0321 的帖子

我囝囝飮緊,佢話好好味,唔太甜,冇雲呢拿味!




教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


民房

積分: 13


3#
發表於 13-7-19 00:55 |只看該作者

回覆:想問牛牛牌好唔好,想幫囡囡轉

點解冇雲呢拿味係好既?我見佢廣告都特登有講




民房

積分: 11


4#
發表於 13-7-19 01:06 |只看該作者

回覆:想問牛牛牌好唔好,想幫囡囡轉

牛牛都ok ga,我仔仔都飲開





別墅

積分: 628


5#
發表於 13-7-20 23:00 |只看該作者

回覆:applechan0321 的帖子

我覺得牛奶就牛奶啦,點解係都要添加某d味落去!





教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


男爵府

積分: 5951


6#
發表於 13-8-26 01:03 |只看該作者

引用:我個女5歲仲要早晚食餐奶奶,不過我食開美x

原帖由 applechan0321 於 13-07-18 發表
我個女5歲仲要早晚食餐奶奶,不過我食開美xx...見牛xx都好似ok...仲要平幾十蚊所以想轉,有冇人食開?好唔 ...
我阿仔由1號食到4號牛欄牌!其實ok架,但自從報告3號有問題,我心裡都驚4號會有問題,而家轉左食雅培啦!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo