跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 296


1#
發表於 13-8-5 17:45 |只看該作者
我個印傭已做咗年半,佢每日都要拜五次神,連半夜起兩次身拜神。日間佢個樣完全冇精神去凑B,我都問佢,佢話ok冇問題。有幾次在個cam度見倒佢抱住亞B在釣魚。仲有昨晚突然問我星期五要去尖沙咀拜神(早上七至十二時)。當然我不比佢去,我要返工,誰人凑B!?佢明知唔得仲要問,其實佢是否想唔做!請問大家點睇,我已好寛鬆比佢一日拜五次神,平時只是照顧亞B,又5洗佢煮飯,佢想點!大家話好5好轉工人?


大宅

積分: 1379


2#
發表於 13-8-6 13:14 |只看該作者
回覆 Jenniferwill 的帖子

你請這個姐姐前,agent 有跟你說過她要每日5次拜神嗎??
照顧小朋友一定要有足夠的精神,否則很容易發生意外,我是你的話最好換一個工人,要不就跟 agent 傾一下。


複式洋房

積分: 296


3#
發表於 13-8-6 18:56 |只看該作者

回覆:ka1714 的帖子

Agent冇講過。佢越來越冇精神,所以好担心,依家好難换好工人,我驚换一個衰過佢就惨!所以好冇奈!


大宅

積分: 1379


4#
發表於 13-8-8 13:16 |只看該作者
回覆 Jenniferwill 的帖子

請工人要看運氣。
我自己也經歷過你的情況,最後還是決定立即炒工人魷魚,重新再請一個,幸好家裡還有人幫我可以白天照顧一下小朋友。


大宅

積分: 3055


5#
發表於 13-8-9 10:24 |只看該作者

引用:我個印傭已做咗年半,佢每日都要拜五次神,

原帖由 Jenniferwill 於 13-08-05 發表
我個印傭已做咗年半,佢每日都要拜五次神,連半夜起兩次身拜神。日間佢個樣完全冇精神去凑B,我都問佢,佢 ...
我會同佢傾,如果佢者係甘,我就會炒,因為我自己雖要工人送小朋友番學放學,唔精神,過馬路好危險喔




複式洋房

積分: 296


6#
發表於 13-8-22 23:20 |只看該作者

回覆:工人問題

最近油塘印傭的新聞令我更加擔心難過,我覺得好傷心,點解會發生呢D咁不幸的事,也替個BB的家人難過。BB的家人連BB究竟點解會跌落樓都唔知。真的很惨很心痛!

每次我想起家中只得工人和亞仔,我就好擔心,我在公司每日用閉路電視睇住亞仔,現在又要從新考慮是否轉工人,又驚轉個衰過呢個咁點算,我是否要繼續忍耐!?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo