跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 437


1#
發表於 12-7-20 23:48 |只看該作者
想請問各位知道邊度有得學奧數




大宅

積分: 1830

瞓得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-7-25 16:13 |只看該作者
很多地方都有, 你住边區?


複式洋房

積分: 437


3#
發表於 12-7-25 17:36 |只看該作者

回覆:mindwong 的帖子

籃田




男爵府

積分: 5393


4#
發表於 12-7-27 07:51 |只看該作者
回覆 李心 的帖子

在書展見到一些奧數補充練習, 之前好像沒有見過以奧數為主的, 幾十圓一本, 可以買來試試


複式洋房

積分: 437


5#
發表於 12-7-27 15:03 |只看該作者

回覆:rosewong 的帖子

Thx




大宅

積分: 2103


6#
發表於 12-8-9 02:06 |只看該作者
荔枝角四小龍裡有兩間有得學


複式洋房

積分: 437


7#
發表於 12-8-10 23:08 |只看該作者

回覆:tweetycheung 的帖子

Thx




公爵府

積分: 27141


8#
發表於 12-9-11 08:21 |只看該作者

引用:荔枝角四小龍裡有兩間有得學

原帖由 tweetycheung 於 12-08-09 發表
荔枝角四小龍裡有兩間有得學
好唔好?邊間好d?




珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


9#
發表於 12-9-11 11:18 |只看該作者
呀仔學校有得學...


大宅

積分: 2103


10#
發表於 12-9-11 12:58 |只看該作者
回覆 easonkinki 的帖子

高目好些. 我個仔(小二)對數學無咩興趣, 但出奇地覺得奧數好玩, 同埋同學仔(小四)媽咪話呢個亞SIR好野黎架喎~ 個亞SIR以前係學校校長, 主修數學科, 我見佢好有心機教, 皆因我個仔係多口搶答, 唔係專心上課乖乖坐定個隻.


公爵府

積分: 27141


11#
發表於 12-9-11 14:21 |只看該作者

回覆 回覆:lojo11的帖子

本身加減數弱可學奧數嗎?




珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


12#
發表於 12-9-11 15:14 |只看該作者
回覆 easonkinki 的帖子

仔月尾先開始學, 我唔熟識奧數, 但聽聞推理比較多...


公爵府

積分: 27141


13#
發表於 12-9-11 17:12 |只看該作者

引用:回覆 easonkinki 的帖子 高目好些. 我個仔

原帖由 tweetycheung 於 12-09-11 發表
回覆 easonkinki 的帖子

高目好些. 我個仔(小二)對數學無咩興趣, 但出奇地覺得奧數好玩, 同埋同學仔(小四) ...
可唔可以pm詳細資料比我,




複式洋房

積分: 437


14#
發表於 12-9-12 13:11 |只看該作者

回覆:tweetycheung 的帖子

係邊度學,可否pm我




大宅

積分: 1497


15#
發表於 12-11-13 13:06 |只看該作者
:;pppp:對個仔無幫助,已經沒有再學習了。


別墅

積分: 721


16#
發表於 13-8-17 14:59 |只看該作者

引用:對個仔無幫助,已經沒有再學習了。

原帖由 cindychan330 於 12-11-13 發表
對個仔無幫助,已經沒有再學習了。
其實奧數係比啲喜歡數學的小朋友鑽研,唔好諗住讀奧數可以幫到學校數學成績。 數學要講天份同興趣,唔好迫。可能用日常生活解釋數學仲幫到小朋友

無而,奧數範疇大多推理邏輯,會令小朋友轉數好啲。學校數學老師應該會推介的,不妨問問。我個仔小一時無端端被邀請了參加奧數比賽,同老師傾完,老師較了解多啲


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo