跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2333


1#
發表於 12-12-12 11:05 |只看該作者
你地好丫!我是新來的!仔仔2010年2月2日出世的!^^近日才開始上呢個網>.<
非常遲來的....


男爵府

積分: 8381

環保接龍勳章 陪月勳章 爸B勳章


2#
發表於 12-12-12 11:50 |只看該作者
回覆 tszyin_1102 的帖子

hello,我女都係2010年的,不過大你仔一個月啦~~哈哈,宜家有無返緊N1班呀~~


禁止訪問

積分: 853


3#
發表於 12-12-12 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2333


4#
發表於 12-12-13 11:36 |只看該作者
回覆 helis 的帖子

OIC...我仔仔無返N1呀,N1太早要報,之前又搬黎搬去,趕唔切報N1>.<"又無得插班..不過我係自己揍,自己係教都OK


大宅

積分: 2333


5#
發表於 12-12-13 11:38 |只看該作者
回覆 mytubaby 的帖子



男爵府

積分: 8381

環保接龍勳章 陪月勳章 爸B勳章


6#
發表於 12-12-13 11:38 |只看該作者
回覆 tszyin_1102 的帖子

喔,如果無使返工當然自己帶BB會好點啦,哈哈~~


大宅

積分: 2333


7#
發表於 12-12-13 11:41 |只看該作者
回覆 helis 的帖子

係唷,不過下年佢返K1全日我就可以出去返工啦...好期待


男爵府

積分: 8381

環保接龍勳章 陪月勳章 爸B勳章


8#
發表於 12-12-13 11:42 |只看該作者
回覆 tszyin_1102 的帖子

嗯,返工有返工的好,做全職媽咪有全職媽咪的好,哈哈~~返工可以有自己的生活圈,唔使日日圍住子女及老公轉,哈哈~


大宅

積分: 2333


9#
發表於 12-12-13 11:51 |只看該作者
回覆 helis 的帖子

係呀係呀,有如重出新天既感覺呀,

點評

helis    發表於 12-12-13 11:53


複式洋房

積分: 319


10#
發表於 12-12-14 09:14 |只看該作者
回覆 tszyin_1102 的帖子

你好, 我仔同你仔係同一日架, 2月2日.....你好, 好高興認識你......


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 12-12-14 09:42 |只看該作者
HI,我仔都係2/2 出世GA, 依家返緊N 班(全日) , 學識左好多野....都幾好!

K1 都會讀返哩間, 學校MISS 非常好!


大宅

積分: 2333


12#
發表於 12-12-14 11:50 |只看該作者
回覆 lavendercannie 的帖子

你好呀,我都好高興可以認識你&同年月日的仔仔丫


大宅

積分: 2333


13#
發表於 12-12-14 11:57 |只看該作者
回覆 幸福謝師奶 的帖子

好高興可以認識你地丫我都好想亞仔可以返n1,不過我住係元朗區,呢到d學位好搶手架



複式洋房

積分: 332


14#
發表於 12-12-27 17:54 |只看該作者
你好呀~~


大宅

積分: 2333


15#
發表於 12-12-28 12:51 |只看該作者
回覆 lovingkitty0416 的帖子

哈囉!你好^^


大宅

積分: 1410


16#
發表於 13-2-4 13:04 |只看該作者
回覆 tszyin_1102 的帖子

我又係2月2, 生日去邊度玩呀?


大宅

積分: 1308


17#
發表於 13-2-6 23:26 |只看該作者

回覆:大家好!我是新來的!仔仔2010年2月2日出世的!^^

我仔仔都係2月2架!




複式洋房

積分: 203


18#
發表於 13-3-16 14:24 |只看該作者
我個仔都係2月2號喎! 估唔到都有咁多位同年同月同日呀....^^


大宅

積分: 2333


19#
發表於 13-3-20 13:40 |只看該作者
係呀


洋房

積分: 71


20#
發表於 13-4-25 10:28 |只看該作者
Hi! 我是新來的!我囝囝都是2010年2月出世的! 不過是11號出世! 請多多指教!

我希望在此識多些家長, 一齊分享心得!
我小朋友就沒有讀N 班/play group的.
大家小朋友黎緊9月會讀K1 了~~~加油!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo