跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3216


1#
發表於 13-5-9 01:52 |只看該作者
大家會否比囝囡返N班?每月學費大約4k...正正兩歲返學會否太細?


大宅

積分: 1489


2#
發表於 13-5-9 09:55 |只看該作者

回覆:yinyi814 的帖子

4k可以一年去3/4個短全家旅行




大宅

積分: 1489


3#
發表於 13-5-9 09:57 |只看該作者

回覆:小豺 的帖子

也可以租車自駕自然遊




大宅

積分: 1489


4#
發表於 13-5-9 10:01 |只看該作者

回覆:yinyi814 的帖子

視乎創意,你可以給bb自由快樂的兩歳回憶





別墅

積分: 639


5#
發表於 13-5-9 18:18 |只看該作者

回覆:yinyi814 的帖子

我決定唔返


珍珠宮

積分: 33519

育兒性格勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-5-13 20:12 |只看該作者
我仔仔8月開始返學*
學費都係差不多4K


禁止訪問

積分: 222


7#
發表於 13-7-13 23:31 |只看該作者

回覆:N班意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3823


8#
發表於 13-8-18 21:20 |只看該作者
我個女今個月開始返,半晝$3000

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo