跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8423


1#
發表於 13-8-14 12:01 |只看該作者
幾晚醒一次,唔肯訓返,有時係想大便,但有時咩都唔係,總之要出廳玩,玩成兩個幾鐘先肯停,已經維持左兩個月喇,我個頭都痛左兩個月




洋房

積分: 47


2#
發表於 13-8-14 21:12 |只看該作者
回覆 WillJuneBB 的帖子

會唔會係日頭訓得太多呀?


男爵府

積分: 7217


3#
發表於 13-8-14 22:23 |只看該作者

回覆:我個囡由歲半開始...

我女都係!




男爵府

積分: 8423


4#
發表於 13-8-15 07:09 |只看該作者

引用:回覆+WillJuneBB+的帖子會唔會係日頭訓得太

原帖由 gunwaiting4 於 13-08-14 發表
回覆 WillJuneBB 的帖子

會唔會係日頭訓得太多呀?
就係唔會呀





男爵府

積分: 8423


5#
發表於 13-8-15 07:09 |只看該作者

引用:我女都係! +

原帖由 Cheung1234 於 13-08-14 發表
我女都係!





洋房

積分: 47


6#
發表於 13-8-15 11:41 |只看該作者
咁如果個日去街玩得累啲有無咁既情況架?


男爵府

積分: 5905


7#
發表於 13-8-20 10:44 |只看該作者
本帖最後由 yamadalei 於 13-8-20 10:46 編輯

係咪日頭訓得太多? 又或者日頭訓唔定時?
日夜定時訓覺起身, 可以糾正BB既時間觀念. 習慣晚睡之前把所有燈關掉都有助於BB半夜夢醒再訓返. 我對仔仔半夜醒左坐起身, 就算睜開眼睛, 只要周圍是黑的, 他都會睡回去.

小朋友大左, 電容量大左...試下傍晚或食晚飯後帶佢落街走下放下電(好似放狗甘), 晚上訓前1小時前就要上返屋企安安定定等訓覺.


男爵府

積分: 8423


8#
發表於 13-8-20 10:47 |只看該作者

引用:咁如果個日去街玩得累啲有無咁既情況架?

原帖由 gunwaiting4 於 13-08-15 發表
咁如果個日去街玩得累啲有無咁既情況架?
平時都係同佢行下街咁,佢落街唔願行,都好少會有累既情況




男爵府

積分: 8423


9#
發表於 13-8-20 10:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yamadalei+於+13-8-20+10:46+

原帖由 yamadalei 於 13-08-20 發表
本帖最後由 yamadalei 於 13-8-20 10:46 編輯

係咪日頭訓得太多? 又或者日頭訓唔定時?
佢日頭其實唔係訓太多,只係呢兩個月突然咁,以前佢唔係咁的我地都有關燈架,但只要佢一醒,佢唔訓返就會扮要大便出廳,出到廳又話唔大便,但又唔肯入返房訓




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo